קייטרינג ביג מאמא

קייטרינג לחינה כשר למהדרין

להזמנות ופגישה

צרו קשר

או התקשרו

מה תרצו שמאמא תבשל לכם היום?

קייטרינג לחינה כשר למהדרין

מתכננים אירוע במודיעין ואתם לא מוכנים להתפשר על איכות האוכל והרמה שלו? אתם רוצים באמת לפנק את האורחים שלכם שכל אחד ירגיש מיוחד במינו?
אם אתם באמת רוצים להרים את האירוע שלכם כמה רמות למעלה, כדאי שלא תתפשרו ותבחרו בביג מאמא המציע קייטרינג במודיעין ומכבים רעות בסטנדרט בלתי מתפשר ובאיכות יוצאת דופן.
ביג מאמא דואג לכם למגוון עשיר של מנות איכותית, עם מגע יד של שף מצד אחד ומגע יד של אמא אוהבת מהצד השני. השילוב של השניים, יוצר חווית אוכל יוצאת דופן.
אנו מבטיחים לכם שבכל ביס שהאורחים שלכם ייקחו, הם ישובו אל מחוזות קסומים בהם שוררים חום ואהבה המוגשים על שולחן האוכל שלהם.
ביג מאמא, עובדים עם חומרי הגלם הטריים ביותר, זאת כדי לספק ללקוחותיה אוכל באמת טרי,כשר ואיכותי. מעבר לכך, ישנה הקפדה מחמירה כל תקני משרד הבריאות בכל הנוגע לניקיון וטריות וכן עבודה תחת תעודת כשרות מחמירה מבית הרב מחפוד ובליווי צמוד של משגיחי כשרות בכל שעות הפעילות.

קייטרינג במודיעין

קייטרינג בשרי ביג מאמא

אודות ביג מאמא

לפני כעשרים שנה הקימו עדנה ושמעון זקן את ביג מאמא קייטרינג בשרי

מאז ומעולם הייתה עדנה בשלנית נפלאה שאוהבת להאכיל את כל מי שסביבה.
לאט לאט, עוד ועוד אנשים ביקשו לטעום ממעשי ידיה, עד שלבסוף, החליטה לפתוח מקום משלה, מקום בו תוכל לבשל את מטעמיה.
ביג מאמא קייטרינג בשרי – בישול בטעם ביתי, אמיתי ואיכותי. קייטרינג שנוצר מאהבת אדם, והאוכל- ביד אוהבת. כל תפריט מורכב ביחד עם הלקוח בהתאם לאופי האירוע והמשתתפים
ועם ניסיון של שנים רבות בענף ההסעדה.
ביג מאמא קייטרינג  בשרי מספקת קייטרינג לחגים, לאירועים פרטיים, קייטרינג לשבת והסעדה למוסדות.

הכשרות שלנו

קייטרינג ביג מאמא בהשגחת הרב מחפוד שליט"א ותעודת כשרות של בד"צ "יורה דעה", רבנות מהדרין "מטה בנימין" ומומלצי עמותת "כושרות".
צוות הטבחים וצוות הניקיון עומדים בתקני משרד הבריאות ועוברים הכשרות תכופות כמו כן משגיח צמוד מטעם הבד"ץ "יורה דעה" נמצא בעסק בכל שעות הפעילות
כשרות הרב מחפוד ידועה כקפדנית וכבעלת סטנדרט כשרות ואיכות גבוהה.

איכות

כשרות

מחיר

שירות

טריות

זמינות

קייטרינג לחינה כשר למהדרין

לקוחות מספרים עלינו

דילוג לתוכן