קייטרינג בשרי בירושלים

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין

מארגנים אירוע באזור ירושלים ורוצים לדאוג לאוכל לא פחות ממושלם שיגרום לאורחים שלכם לשבח את האירוע שלכם בכל פעם שידברו עליו?

בא לכם לפנק כל אחד ואחת מהאורחים שלכם כך שימצאו בדיוק את מה שאוהבים וייהנו מאוכל יוצא דופן, טרי, כשר, מגוון ואיכותי, עם מגע יד חמה של שף ושיגרום להם להרגיש מיוחדים?

ביג מאמא, מציעה לכם קייטרינג בשרי בירושלים לכל אירוע, שירים לכם את האירוע בכמה רמות למעלה ויהפוך אותו לאירוע מנצח. קייטרינג ביג מאמא הינו קייטרינג כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד.

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין

ביג מאמא

אודות ביג מאמא

קייטרינג בשרי בירושלים יותר מ - 20 שנה

הכל התחיל לפני כעשרים שנה, כאשר יותר ויותר אנשים חזרו רק כדי לטעום את האוכל של עדנה.

עדנה תמיד בישלה לכולם, עד שיום אחד החליטה להפוך את האהבה למקצוע ופתחה מקום משלה.

כך, כבר יותר מעשרים שנה, עדנה והצוות המופלא שלה מכינים אוכל מושקע, עמוק, טעים ומיוחד,

המעניק לאנשים את תחושת השייכות ואת הטעם הביתי שהם כל כך אוהבים.

היום עדנה היא כבר אימפריה של ממש ושמה הוא-  "ביג מאמא".

בקייטרינג של ביג מאמא מושקעת מחשבה רבה על כל פרט ופרט.

הכל נעשה בהתאמה אישית, לפי סוג האירוע ואופיו.

עם ליווי אישי צמוד וניסיון של עשרות שנים, מובטחת לכם הנאה מקייטרינג חד פעמי.

הכשרות שלנו

הקייטרינג שלנו הוא קייטרינג כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד שליט"א.

השגחת הכשרות של מחפוד שליט"א ידועה כלא מתפשרת, קפדנית ומוקפדת עד הפרט האחרון.

אצלנו תמצאו את כל תעודות הכשרות הנדרשות-

תעודת כשרות של בד"צ – "יורה דעה"

מומלצי עמותת "כושרות"

רבנות מהדרין- "מטה בנימין"

בנוסף, משגיח מטעם הבד"ץ "יורה דעה"  משגיח על העסק בשעות הפעילות ודואג לכך שהכל יתנהל כשורה.

איכות

כשרות

מחיר

שירות

טריות

זמינות

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין

מה מיוחד בקייטרינג של ביג מאמא?

ביג מאמא מציעה לא רק קייטרינג בשרי בירושלים, אלא גם קייטרינג צמחוני וטבעוני כך שלכל אחד יהיה מה לאכול. אנו מודעים לכך שכיום, הצמחונות והטבעונות הינן נפוצות ביותר, בכל המגזרים, ולכן חשוב לנו להעניק מענה לכל סגנון תזונה.

בנוסף, אנו מקפידים על חומרי גלם טריים במיוחד ועל סטנדרט בלתי מתפשר של ניקיון.

אחד הדברים שהקייטרינג שלנו מאופיין בהם, הוא המגוון העצום. ביג מאמא הינו קייטרינג בשרי בירושלים שמציע לכם לבחור את המנות המתאימות לכם, מתוך מבחר ענק.

תוכלו לבחור מספר מנות ראשונות, שיפתחו את התיאבון של האורחים שלכם. לאחר מכן, המשיכו למנות העיקריות המשביעות והמפנקות שיש לנו בתפריט. אנו יודעים שזו יכולה להיות משימה קשה עם כל המבחר הטוב שביג מאמא מציעה לכם, אבל ככה זה עם מאמא אמיתית.

לא חשבתם שמאמא יכולה להכין ארוחה בלי סלטים ותוספות נכון? צדקתם. מגוון הסלטים יאפשר לכם ליצור את בר הסלטים הרצוי עבורכם, ולבסוף תוכלו לפנק את האורחים שלכם בקינוחים מתוקים שיסגרו להם את הארוחה.

תאמינו לנו, שאין אורח שלא יודה לכם שנתת לו להתפנק עם ביג מאמא.

לאילו אירועים תוכלו להזמין קייטרינג בשרי בירושלים?

בין אם מדובר באירוע קטן או גדול, לביג מאמא קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין, יש את הפתרון עבורכם. החל משמחות משפחתיות, דרך שבתות עבור קבוצות, ועד לסתם מפגש או חג שאין לכם כוח או רצון להתחיל לבשל לקראתו.

ביג מאמא מתאימה לכל אירוע שעולה על דעתכם: בר או בת מצוות, מסיבת ברית או זבד הבת, שבת חתן, אירוסין, חתונה או אפילו יום הולדת מושקע. ביג מאמא מציעה מגוון של אפשרויות הסעדה, כך שכל אחד יוכל לבחור את האופציה המתאימה לו ביותר.

אם אתם מתכננים אירוע יותר קטן וקליל, למשל אירוע שמתרחש בשעות הבוקר, אתם מוזמנים להתרשם מתפריט הפינגר פוד של ביג מאמא. אופציה זו מאפשרת לקיים אירוע פחות רשמי, בו אין זמן המוקדש לישיבה בסעודה, אבל האורחים ממש לא יוצאים רעבים אלא מקבלים פינוקים רבים ושווים, שקל לאכול בעמידה.

ביג מאמא מציעים גם אופציה טרנדית במיוחד – שולחנות השוק, שהפכו להיות טרנד של ממש בעקבות היופי ותחושת הרושם שהם יוצרים. ביג מאמא לוקחת את ההגשה צעד אחד קדימה בחשיבה על הפרטים הקטנים והבאת אוכל מוקפד ברמת שף, בעיצוב מסוגנן ומזמין.

שולחנות השוק של ביג מאמא מסודרים ברמה מרהיבה ומושכת, עם כל המנות שאתם בחרתם מתוך התפריט המגוון שלנו, שמציע המון מנות שמתאימות לאכילה כזו, ללא צלחת או סכו"ם.

ביג מאמא מציעה את שירותיה גם לאירועים גדולים, ולכן, מעבר לאוכל איכותי, כשר, טעים ומשובח, במקרים אלו אנו דואגים גם לארגון וסדר ומספקים מלצרים מקצועיים שיתפעלו את כל האירוע באדיבות ובמקצועיות. כך, כמארגני האירוע, תוכלו להוריד בקלות דאגה אחת מהראש, ולהיות בטוחים שעניין האוכל נמצא בידיים טובות.

קייטרינג בשרי בירושלים - מחירים

וודאי שמתם לב שחיפוש אחר קייטרינג בשרי בירושלים, עשוי להניב טווח רחב של מחירים. אצלנו בביג מאמא שמים דגש על מקסימום שירות ואיכות, במינימום תשלום. ההצעות שלנו הינן אטרקטיביות הן מבחינת המחיר, והן מבחינת התמורה המוקפדת והמושקעת שתקבלו באירוע שלכם.

מבחינת האיכות, אנחנו מודעים לחשיבות האוכל באירועים ומטרתנו היא להעניק לכם אוכל טרי וטעים ברמה הכי גבוהה שניתן .לכן, המנות שלנו הינן מוקפדות ומיוחדות, וכלל השירות והמעטפת ניתנים ברמה גבוהה שבולטת עבור האורחים ועבורכם.

זוהי גם הסיבה שאנו משקיעים כה רבות בגיוון של התפריט שלנו, ובטריות של חומרי הגלם שמהם המנות מורכבות. כך, אנו יכולים להבטיח חוויה בלתי נשכחת של אוכל באירוע שלכם, מה שהופך אותו לאירוע בלתי נשכח עבור האורחים. מטרתנו היא להעניק לאורחים שלכם חוויה שהם לא ישכחו וכל זה כשאתם בראש שקט, ללא דאגות.

פן נוסף בהשקעה שלנו בשירות, הוא ההשקעה בכשרות של האוכל, ולכן ניתן למצוא אצלנו משגיח כשרות במהלך כל שעות הפעילות. אנו מחזיקים במספר תעודות כשרות מגופים שונים, מה שמאפשר לנו להתאים למגוון רחב של מגזרים.

קייטרינג בשרי בירושלים

בנימה אישית..

ביג מאמא הינו קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין, שפועל כבר למעלה מ-20 שנה בתחום הקייטרינג ובעל תעודת יצרן מטעם משרד הבריאות עוד מיום הקמתו. האוכל בביג מאמא הינו כשר למהדרין, והוא בעל תעודות כשרות מטעם רבנות מטה בנימין ומבית הרב שלמה מחפוד. ביג מאמא עובדת תוך ליווי צמוד של משגיחי כשרות הנמצאים בעסק בכל עת.

כל עובדי ביג מאמא מחויבים לשמור על התקנים ולעמוד בנהלים המחמירים של הניקיון. כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם נהנים מאוכל שנעשה בצורה ההיגיינית המוקפדת ביותר, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים עד להבאת קייטרינג מושלם ואיכות ללא פשרות.

והתוצאה?

אוכל ביתי, חם, טעים ומפנק, שיכול להתאים לכל אירוע ולכל מוזמן ואורח.

הלקוחות המרוצים הרבים שנצברו לקייטרינג ביג מאמא עם השנים, יעידו כי מדובר בקייטרינג מנצח.
אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות הקייטרינג והשירותים שאנו מציעים, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן