שולחן שוק פירות

שולחן שוק פירות חייב להיות באירוע שלכם!

חלק בלתי נפרד מכל אירוע מוצלח הוא שולחן פירות. כשחושבים על שולחן קינוחים, הדבר הראשון שעולה בראש הוא קינוחים המבוססים על עוגות, שוקולד וקצפת, אך היום כשהטרנד הבריאותי תופס תאוצה ופופולרי מאי פעם – שולחן שוק פירות הפך למבוקש מאוד באירועים. שולחן השוק גדול, צבעוני, מעוצב בסטייל, וכשר למהדרין אשר מבטיח לכם ולאורחים שלכם חוויה טעימה ובריאה. כשאתם בוחרים בשולחן פירות לאירוע שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יתאים לכולם – מילדים ועד מבוגרים, כולם ייהנו!

אירועים שבהם מתאים מאוד לשלב שולחן שוק פירות 

היתרון הגדול כאן הוא שמדובר בשולחן שמתאים למגוון רחב מאוד של אירועים, החל מאירועים קטנים כמו חנוכת בית, ימי הולדת, מסיבת מקווה, מסיבת רווקות, חינה, ברית /ה, ועד לאירועים רבי משתתפים כמו אירועים עסקיים גדולים, חתונות, בר או בת מצווה. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים – שולחן הפירות יעניק יופי, צבע והמון טעם!

בחירת הפירות לשולחן הצבעוני שלכם

מגוון הפירות שמונחים על שולחן השוק משתנים לפי העונה. מומלץ להתייעץ עם בעלי המקצוע של הקייטרינג שתבחרו כדי לקבל מידע איזה פירות יש בעונה ומה כדאי לכם להזמין.

עיצוב שולחן שוק פירות

 לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, הפירות הצבעוניים, העסיסיים והמרעננים כבר מהווים עיצוב בפני עצמו. בפניכם עומדת גם האפשרות להזמין מגוון של עיצובים אומנותיים בפירות שיונחו במספר מיקומים על גבי השולחן וישאירו את האורחים שלכם מוקסמים.

שולחן שוק פירות - טווח מחירים

המחיר מתחיל מ-1,000 ₪ ומושפע מפרמטרים כמו כמות הסועדים,הרכב הפירות שיונחו על השולחן, האם מדובר בפירות עונתיים בלבד, האם יש לכם בקשות מיוחדות לפירות ספציפיים שישולבו בו, וכו'.
אצלנו שולחן השוק כשר למהדרין.

שולחן שוק פירות – לאירוע מנצח!

 לסיכום, הזמנת שולחן פירות תיתן חוויה מרעננת ומלאת בריאות ואנרגיות טובות. אל תוותרו עליו!

דילוג לתוכן