קייטרינג לחתונה

תפריט קייטרינג לחתונה

קייטרינג ביג מאמא מציע תפריט עשיר,כשר למהדרין לכל סוגי האירועים החל מ-60 ₪ לסועד.
המחיר כולל:

2 מנות עיקריות לבחירה (כולל גם אסאדו),

3 סוגי תוספות עשירות לבחירה

ו- 8 סוגי סלטים מפנקים לבחירה.

למעוניינים אנו מציעים בנוסף לקייטרינג המשובח גם שירותי הפקה מלאים החל מ- 55 ש"ח לאדם.
הצוות המנוסה והמקצועי של ביג מאמא ישמח לייעץ ולסייע לכם בבחירת התפריט המנצח לאירוע שלא ישכח!

השאירו כתובת מייל והתפריט של ביג מאמא בדרך אליכם!

קייטרינג לחתונה

בחתונה כמו בחתונה, הכל צריך להיות מושלם. החל מהפרט הקטן ביותר ועד הגדול ביותר, באירוע של פעם בחיים אין מקום לטעויות. ביג מאמא מציעה שירות קייטרינג לחתונה, הכולל מגוון רחב של  מנות בשריות וצמחוניות, מבחר תוספות וסלטים וכמובן קינוחים שיסגרו כל ארוחה.

אם אתם רוצים להשאיר את הבאלגן של הארגון וההפקה מאחוריכם, תוכלו לתת לנו לדאוג להכל. אנו נשלח אליכם מלצרים מקצועיים שיתפעלו את כל האירוע ואתם תוכלו להתפנות רק להנאה.

קייטרינג בשרי לחתונה

אצלנו בביג מאמא, מציעים תפריט בשרי עשיר ומגוון במיוחד, הכולל בין היתר אפשרויות של מנות עוף, מוקפצים, סטייקים עסיסיים,  ממולאים והמגוון עוד רחב. מאחורי כל מנה בשרית שאנחנו מציעים בקייטרינג הבשרי שלנו, עומדת מחשבה והשקעה רבה, כך שאורחי החתונה יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית בשרית משביעה, איכותית וטעימה. 

אצלנו, תוכלו לבחור מספר רב של מנות בשריות מפנקות עבור האורחים שיגיעו לחתונה שלכם. התפריט הבשרי שלנו כולל מנות ראשונות מפנקות, מנות עיקריות משביעות, תוספות איכותיות, וכמובן קינוחים שישאירו את האורחים שלכם עם טעם מתוק מהאירוע. לצד זאת, ניתן להוסיף מנות צמחוניות וטבעוניות על פי דרישה לטובת מזומנים שמקפידים על העניין.

בזכות המגוון הרחב של המנות שאנחנו מציעים, כל זוג יוכל לבנות את התפריט המושלם לאירוע שלו, עם התאמה מושלמת לכל הרצונות והבקשות שלהם, ובלי פשרות.

קייטרינג לחתונה כשר למהדרין

הכשרות של הקייטרינג הינה חלק חשוב מהשירות שהוא מציע. רמת הכשרות וההשגחה, יכולות להיות משמעותיות עבור זוגות מסוימים, או עבור אורחים מסוימים של החתונה, ולכן הינה משמעותית.

בשל כך, אנחנו בקייטרינג ביג מאמא, מספקים שירות קייטרינג לחתונה כשר למהדרין, בהשגחת הרב מחפוד ומטה בנימין. כך, אנחנו מוודאים שכמה שיותר אורחים יוכלו ליהנות מהאירוע בלי צורך להזמין מנות ארוזות מיוחדות שמגיעות באופן נפרד, שלרוב אינן טעימות ומושקעות. בהזמנה של קייטרינג עם הקפדה משמעותית על כשרות והשגחה צמודה, כמו אצלנו – בביג מאמא, כל האורחים יוכלו לאכול וליהנות מהאוכל הטעים באירוע.

במה חשוב להתמקד בהזמנת קייטרינג לחתונה?

  • התאימו את האוכל לסגנון האירוע – אם אתם רוצים לבנות אירוע יוקרתי ומושקע, מומלץ לבחור למשל בקייטרינג בשרי, על פני קייטרינג חלבי, שמשדר אווירה קלילה יותר. בחרו מנות שיתאימו לאווירה שאתם רוצים ליצור. אם אתם רוצים אירוע יותר קליל, השקיעו יותר בשלב הבופה, והציעו מגוון רחב של פינגר פוד, שכיף לאכול ביד בלי צורך בצלחת ובישיבה מסודרת סביב שולחן. לעומת זאת, אם אתם רוצים אירוע באווירה רשמית יותר, בחרו במנות שמושקעות בצילחות ובניראות שלהן.
  • השקיעו בבחירת המנות – נסו לבחור מנות שיהיו כמה שיותר מגוונות, כך שכמה שיותר אורחים יוכלו למצוא בדיוק את מה שהם אוהבים. בנוסף, מגוון רחב של מנות משדר פינוק וכיבוד ברוחב יד, מה שיאפשר לאירוע שלכם להיות יוקרתי ומפנק.
  • ליווי על ידי צוות הקייטרינג – מומלץ במיוחד לבחור בחברת קייטרינג לחתונה, שמציעה ליווי מטעמה, החל מתהליך בחירת המנות ובניית תבנית לתפריט שיהיה באירוע, ועד לשלב ההוצאה לפועל של האירוע עצמו. הניסיון של אנשי הצוות בקייטרינג, בשילוב עם הרצונות שלכם והוויז'ן שלכם לאירוע, יאפשרו לכם ביחד לגבש תוכנית שתתאים במיוחד לאירוע שלכם ותיצור אירוע מוקפד ומושלם. בנוסף, ליווי זה יקל עליכם באופן משמעותי את התהליך, ויאפשר לכם לבצע בחירות מושכלות ומדויקות יותר בכל מה שנוגע לאוכל באירוע.

קייטרינג לחתונה - מחירים

התקופה שלפני החתונה, והארגון של האירוע עצמו, הינם עמוסים בהוצאות רבות וכבדות, ולכן כדאי לראות איפה כן ניתן לחסוך בהוצאות, בלי להתפשר על תוצאה. אצלנו בקייטרינג ביג מאמא, מציעים תפריט עשיר ומגוון, אוכל איכותי, טרי וביתי, ושירות ברמה הגבוהה ביותר, וכל זאת תמורת מחיר הוגן ואטרקטיבי. מחיר משתלם לא בהכרח אומר שהדבר מלווה בהתפשרות על פנים אחרים ברמת השירות של הקייטרינג, וביג מאמא הוא דוגמה מצוינת לכך. אצלנו לא תמצאו פשרות, על אף שאנחנו שומרים על מחירים נוחים לכל כיס.

ביג מאמא - קייטרינג מומלץ לחתונה

מאחורי קייטרינג ביג מאמא עומדות 23 שנים מוצלחות של הענקת שירות בתחום ההסעדה והקייטרינג. מדובר בקייטרינג לחתונה כשר למהדרין, שמציע שירות לחתונות אך גם לכל אירוע אחר כמו בר מצווה או בת מצווה, כנס עובדים, ברית מילה וכל מה שעולה על דעתכם. לביג מאמא כמות גדולה במיוחד של לקוחות מרוצים, שחוזרים לקייטרינג שוב ושוב. בזכות הליווי הצמוד מהרגע הראשון, המקצועיות והאדיבות של כל אנשי הצוות, וכמובן בזכות הטעם. מאחר ואנו מקפידים על מגוון רחב של מנות, התפריט שלנו משתנה ומתחדש, ולכן גם לקוחות ותיקים שלנו מוצאים דברים חדשים להזמין, לצד מנות מוכרות ואהובות. תעודות הכשרות וההשגחה הרבות שאנו מחזיקים בהן, מאפשרים לנו להיות אופציה שמתאימה לכל אירוע ולכל סגנון דתי, ולכן אנשים בוחרים בנו שוב ושוב. השילוב בין השירות הבלתי מתפשר, למחירים האטרקטיביים והמזמינים שלנו, מאפשרים לנו לעמוד בשורה הראשונה של שירותי ההסעדה.

לקוחות מספרים עלינו

דילוג לתוכן