שולחן שוק בשרי כשר למהדרין

שולחן שוק בשרי כשר למהדרין

שולחן שוק בשרי כשר למהדרין הינו דרך הגשה ייחודית, המציעה כמות גדולה של מאכלים המפוזרים על השולחן, כך שנוצר מראה מלא בכל טוב ומעורר תיאבון. אז מה הופך שולחן שוק לשולחן מנצח?
התשובה טמונה בשילוב בין שני הגורמים העיקריים של שולחנות השוק – הטעם, והנראות. שולחן שוק כשר למהדרין מוצלח הינו שולחן שמציע מנות טעימות ומגוונות, שיאפשרו לאורחים ליהנות מהאוכל, אך גם מציע חוויה אסתטית של שולחן המציע שפע יוצא דופן, אך בצורה מסודרת ומזמינה.

אצלנו בביג מאמא קייטרינג, תוכלו למצוא את השילוב המנצח בין שני הגורמים הללו. מבחינת הטעמים, אנו חשבנו על תפריט המתאים לשולחנות שוק, שממנו תוכלו לבחור את המנות המתאימות ביותר עבורכם לאירוע שלכם. ניתן להזמין מנות מתוך מגוון המנות שאנו מציעים – החל ממנות פתיחה מגוונות, דרך מנות עיקריות בשריות, צמחוניות או טבעוניות, וכמובן תוספות שונות וקינוחים.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט שולחן שוק בשרי כשר למהדרין















מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

בשרים:
צמחוני /טבעוני:

סלטים

קינוחים

שתיה

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

שולחן שוק בשרי מפואר

המטרה של הגשה בצורה של שולחן שוק, היא למשוך את תשומת הלב של האורחים, ולגרום לאוכל להיראות מזמין במיוחד. לכן, בשולחנות שוק יש אלמנט עיצובי מאוד משמעותי. בכך, שולחן השוק הופך למוקד משמעותי באירוע שלכם, והופך אותו מעוד אירוע כמו כולם, לאירוע מיוחד המציע לאורחים חוויה של ממש.

הם יכולים להתרשם משולחן השוק, לטעום בקלות מהמאכלים המתוכננים היטב לאכילה נוחה ללא צורך בצלחת, סכין ומזלג, וליהנות מהטעמים הרבים המוצעים בו.
שולחנות שוק מתאימים במיוחד עבור אירועים בוטיקים וקטנים, והם הופכים מהר מאוד ובקלות למרכז האירוע. מדובר בטרנד החם ביותר בעולם הקולינריה והקייטרינג, והוא כאן כדי להישאר.

שולחנות שוק כחלק בלתי נפרד מהאירוע

אם אתם מתכננים אירוע קטן ומתלבטים מה לעשות בכל הקשור לנושא האוכל, תנו לביג מאמא לדאוג לכם לשולחן שוק בשרי וכשר שיתאים במיוחד עבור האירוע שלכם. שולחנות שוק מתאימים לאירועי בוטיק קטנים והם משתלבים מצוין עם האווירה.

תוכלו גם לשלב בין שולחנות שונים ולבחור בכמה שולחנות באירוע שלכם. ברגע שתכניסו את השולחן לאירוע שלכם, תוכלו לראות איך הוא הופך להיות מרכז האירוע. יש משהו מאוד מחבר בשולחן שוק, שכן כולם מתאספים סביבו, מדברים, שומעים סיפורים ונהנים תוך כדי גם מהאוכל. שולחן שוק הוא לא עוד חוויה – הוא החוויה כולה!

שולחנות שוק - ביג מאמא

לצד האלמנט החשוב של תפיסת תשומת הלב של האורחים ותפקודו של שולחן השוק כמעין אטרקציה ייחודית עבור האורחים סביב האוכל, קיים גם המישור של טעם האוכל והחוויה הקולינרית עצמה.
לכן, אצלנו בביג מאמא, שמים דגש על הטעם. שנים רבות של ניסיון בקייטרינג לאירועים עומדות מאחורינו, בהן הקפדנו על טעם ופינוק ללא פשרות.

כאשר מדובר בשולחנות שוק, אנו עושים מאמצים על מנת ליצור מנות שהן לא רק טעימות ויפות, אלא גם נוחות לאכילה בעמידה ומתאימות לסעודה לא רשמית, שבה לא בהכרח יושבים באופן מסודר מסביב לשולחנות. בין שאר המנות המתאימות לשולחנות שוק, תוכלו למצוא המבורגרים, פרגיות, עראיס, צ'יפס, שניצלים, טבעות בצל, ועוד. זאת, לצד מנות דגל מיוחדות כמו קובה, סיגרים, לחם בעג'ין, ועוד. 

שולחן שוק כשר למהדרין לאירועים

שומרי כשרות רבים, נתקלים בבעיות כאשר הם מחפשים קייטרינג ברמת כשרות מסוימת עבור האירוע שלהם. רוב  ספקי הקייטרינג האיכותיים אינם מחזיקים בתעודות כשרות מספיקות, אך אצלנו בביג מאמא תוכלו ליהנות מקייטרינג הנתון להשגחת הרב מחפוד וכולל תעודת כשרות למהדרין. ההשגחה אצלנו הינה צמודה, ולאורך כל העבודה והבישול, נמצאים שני משגיחי כשרות המוודאים כי הכל מתבצע בצורה תקינה מבחינת כשרות.

עיצוב שולחן שוק בשרי

שולחנות שוק יכולים להיות בנויים סביב קונספט כמו שולחן שוק מקסיקני, שולחן שוק מזרחי ועוד. כמובן שגם עיצוב שולחן שוק יכול להשתנות בהתאם לאוכל המוגש. בשולחן שוק בשרי למשל, נוכל לעצב את השולחן בסגנון דינר אמריקאי, או בכל סגנון אחר העולה על דעתכם. אנחנו מעניקים שירות מקיף מהרגע שבו אתם יוצרים איתנו קשר ומבצעים את ההזמנה ועד לרגע סיום האירוע.

הצוות שלנו ילווה אתכם בכל שלב וידאג שאתם תהיו הכי מרוצים שיש. אצלנו השמיים הם הגבול ואנחנו כאן כדי ליצור לכם שולחן שוק מהחלומות. השפים שלנו הם מהטובים ביותר בארץ והם ללא ספק יודעים את השילובים הנכונים בין המאכלים. חומרי הגלם שלנו מגיעים טריים בכל יום, בין אם זה בשר, ירקות או קטניות. אנחנו בביג מאמא לא מתפשרים על דבר וכאן כדי להעניק לכם את החוויה האולטימטיבית.

סלטים ותוספות כחלק בלתי נפרד מהמנות העיקריות

שולחן שוק של ביג מאמא, מורכב ברובו מעיקריות, אך לא שכחנו גם את התוספות והסלטים שיחד יוצרים את השלמות. ליד ההמבורגר העסיסי בלחמנייה, תוכלו ליהנות מחמוצי הבית, טחינה מתובלת, חומוס גרגירים, צ'יפס ועוד.. כל אלו יעניקו לכם את החוויה השלמה של ארוחה. מה יותר כיף מלאחוז ביד אחת המבורגר ביס וביד השנייה מלפפון חמוץ? כנראה שכלום. את הפשטות הקיימת בשולחנות שוק, אי אפשר לנצח.

שולחן שוק מפואר ומרהיב, הוא כזה שיש בו הכל מהכל, אך עדיין אפשר לראות בו את הסדר ולהנות מכל העולמות. ביג מאמא תדאג לכך שכל הסלטים והתוספות, יהיו מונחים בצורה נגישה ונוחה על יד המנות העיקריות, כדי לייצר כמה שפחות עבודה קשה עבור הסועדים. המטרה שלנו היא לגרום לסועד להגיע לשולחן ולא להסתבך, לכן הסידור יהיה אחיד בכל צדי השולחן, ככה שמאיפה שלא תיגשו, תוכלו לקחת בקלות את האוכל.

שולחן שוק בשרי מחיר

המחירים של שולחנות שוק כשרים למהדרין נבדלים זה מזה כתוצאה מבחירות שונות במנות המוצעות עליו, אך ניתן לומר שהמחיר עבור שולחן שוק בשרי בביג מאמא מתחיל מ-1,200 ₪ לשולחן.
עלות השולחן לאדם עומדת על 100 ₪, ובמידה ולא תרצו שירות של עריכת השולחן, הסכום יהיה 80 ₪ בלבד.

הזמנה נוחה דרך האתר

אצלנו בביג מאמא תוכלו לבצע הזמנה בצורה הנוחה והקלה ביותר, באמצעות אתר האינטרנט שלנו.
אז אם אתם מעוניינים בשולחן שוק בשרי איכותי וטעים, כל שנשאר לכם לעשות הוא לסמן באתר שלנו את המנות שאתם מעוניינים בהן, ולאחר מכן נציג שירות שלנו יחזור אליכם להשלמת ההזמנה. נציגי השירות שלנו הינם אדיבים ומנוסים, וישמחו להעניק לכם מענה חשוב ומועיל בנוגע להתלבטויות ולבקשות נוספות.

שולחן שוק בשרי - שאלות ותשובות

שולחן שוק בשרי עשוי לכלול מנות רבות ומגוונות, ובחירת המנות נעשית על ידי הלקוח בצורה עצמאית לחלוטין. ההיצע הרחב שאנו מציעים מאפשר לכל אורח לבחור את המנה המועדפת עליו מתוך מגוון המנות, המאכלים והתבשילים הפרוסים לנגד עיניו. אנחנו בביג מאמא מציעים מנות מיוחדות המותאמות במיוחד לאכילה בסגנון זה, מנות הקרויות "פינגר פוד" הניתנות לאכילה בעזרת הידיים בלבד בצורה נוחה. בנוסף, אנו מציעים סלטים ותוספות נלוות, בכדי להשלים את החוויה הקולינרית וליצור ארוחה מושלמת.

פריסת האוכל בשולחן שוק מכילה שני יתרונות מרכזיים:

  • נגישות – האוכל מוגש על שולחנות מרכזיים כך שכל אורח יכול לקחת את המנה שהוא רוצה בצורה נוחה ופשוטה. מנות האוכל של ביג מאמא מותאמות במיוחד לסגנון פריסה זה ("פינגר פוד"), והם נוחים מאד לאכילה בעמידה.
  • דינמיות – שולחן שוק חוסך את הצורך בחלוקה לשולחנות, כך שכל האורחים יכולים לשוחח זה עם זה באופן חופשי במהלך האכילה. נקודה זו משמעותית במיוחד באירועים חברתיים בהם האורחים מעוניינים לפגוש ולדבר עם אנשים רבים.

פריסת האוכל בסגנון שולחן שוק יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים וחגיגות, אולם היא נפוצה במיוחד באירועים קטנים עד בינוניים, כך שכל אורח יכול לגשת לשולחן המרכזי בנוחות מרבית. ניתן כמובן להתאים את סגנון הפריסה גם לאירועים גדולים, על ידי הקמת מספר גדול של שולחנות מרכזיים. הבחירה בסגנון שולחן שוק מבטיחה שהאורחים יוכלו לדבר זה עם זה בצורה חופשית, ללא חלוקה לשולחנות או לקבוצות, כך שהוא נפוץ באירועים חברתיים או משפחתיים, בהם הנוכחים מחוברים וקרובים זה לזה, ואנשים רבים מבקשים לשוחח ולהשלים פערים במהלך הארוחה.

קשה להגדיר במדויק את המושגים הללו, אולם על פי רוב כשאנשים אומרים "קייטרינג" הם מתייחסים למנות מזון המוכנות על ידי חברה חיצונית המתמחה בכך. על פי הגדרה זו – שולחן שוק הוא קייטרינג לכל דבר שכן מנות המזון המוגשות בו מבושלות על ידי חברת קייטרינג ביג מאמא. במילים אחרות – שולחן שוק הוא סגנון פריסה או צורת הגשה בלבד, היוצר אווירה מיוחדת ומשדרג את חווית האורחים במידה רבה. 

באופן כללי אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים מאזור ירושלים ועד אזור נתניה. במידה ומספר המנות גדול אנו מרחיבים את מעגל השירות שלנו, ומומלץ לפנות אלינו לבירורים מדויקים.

באופן עקרוני מומלץ להזמין שולחן שוק בשרי כמה שיותר מוקדם. כך נוכל להיערך בצורה מלאה לקראת האירוע, והמנות ייצאו מושלמות. מועד ההזמנה האחרון תלוי בגודל האירוע, כך שלאירועים גדולים יש להזמין לפחות שבוע מראש. אם מדובר באירוע קטן מהרגע להרגע אתם מוזמנים לפנות אלינו ולברר האם ניתן לבצע הזמנה מיידית.  

המחיר תלוי כמובן במספר המנות שאתם מבקשים להזמין. עלות כל מנה נעה בין 80 ל-100 ₪, והיא משתנה בהתאם להיקף השירות – במידה ואתם רוצים להזמין שירות מלא הכולל פריסה ועיצוב השולחן, המחיר יהיה גבוה יותר מהזמנת המנות בלבד. שימו לב שפריסת האוכל בשולחן שוק היא משמעותית מאד, ודורשת מיומנות ומקצועיות, ואנו ממליצים בחום על הזמנת חבילת שירות מלאה לקבלת חוויה מושלמת.

עוד קטגוריות

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן