077-8047409

קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לבר מצווה

מחפשים קייטרינג לבר מצווה? רוצים שהאורחים ימשיכו לדבר על האוכל זמן רב אחרי האירוע? נגמרו החיפושים! ביג מאמא מתמחה במתן שירותי קייטרינג טרי ואיכותי לאירועים ברמת הכשרות הגבוהה ביותר. יש ברשותנו למעלה מ-20 שנות וותק ואלפי לקוחות מרוצים. תשאירו לנו את ההכנות לאירוע בר המצווה שלכם, אנחנו נדאג להכול מאלף עד תו.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט קייטרינג לבר מצווה

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

מוזמנים ליצור איתנו קשר לבחירת תפריט בהתאמה אישית ולכל תקציב

קייטרינג בשרי לבר מצווה

אצלנו, בקייטרינג ביג מאמא, תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של מנות בשריות, איכותיות וטעימות לאירוע בר המצווה שלכם. מגוון המנות שלנו מאפשר לכל אדם לבחור את התפריט המועדף עליו בצורה מלאה, והרכבת התפריט נעשית בתיאום מלא עם הלקוח. אנו מקפידים על מתן שירות אדיב ואיכותי, ואנו מלווים את הלקוח בצורה מלאה משלבי ההכנה הראשונים ועד תום האירוע. הליווי והשירות שלנו נעשים על בסיס הניסיון העשיר שצברנו במתן שירותי קייטרינג בשרי לבר מצווה, תקופה בה ליווינו וסייענו לעשרות אלפי לקוחות מרוצים.

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת

עריכת מסיבת בר מצווה בבית כנסת דורשת התנהלות שונה, ויש צורך במספר פעולות מקדימות. אצלנו בביג מאמא תוכלו למצוא קייטרינג לבר מצווה, המותאם לכל מקום ולכל מתחם. עובדי הקייטרינג המסורים שלנו ידאגו לפרוס לכם מתחם ישיבה יפה ומכובד, ואנו נלווה אתכם במהלך כל האירוע. בסיום האירוע צוות העובדים שלנו יקפל את האירוע, וידאג להחזיר אותו למצבו הראשוני. הניסיון הרב שצברנו בעשרות השנים האחרונות מבטיח שניהול האירוע יהיה חלק ופשוט, ללא תקלות וללא בעיות.

אופציה לדוכני מזון לבר מצווה

אנו בביג מאמא קייטרינג מציעים מגוון רחב של דוכני מזון לבר מצווה. הדוכנים שלנו מתאימים לכל סוג של אירוע, החל מאירוע קטן ואינטימי ועד לאירוע גדול ומפואר. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, וכן על שירות מקצועי ואדיב. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם לבחור את הדוכנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם.

אנו מודעים לכך שאירועי בר מצווה הם אירועים בעלי אופי מיוחד, שצריכים להתאים הן לקהל הצעיר, קרי החוגג וחבריו, והן לקהל הבוגר יותר. לכן, אנו מציעים מגוון רחב של מנות, שיתאימו לכל טעם ולכל קהל. לדוגמה, אם תרצו להרשים את האורחים הצעירים, נארגן עבורכם דוכן המבורגרים או דוכן נקניקיות. לעומת זאת, אם תהיו מעוניינים לרצות את האורחים המבוגרים יותר, נוכל להציע דוכן קבבים או באן אסאדו באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים שווים לכל כיס.

קייטרינג לבר מצווה כשר למהדרין

אנשים רבים פונים אלינו ומספרים שהתקשו למצוא קייטרינג כשר למהדרין איכותי ואטרקטיבי. אנחנו בביג מאמא מבינים את הצורך, ואנו מספקים קייטרינג לבר מצווה בכשרות מהודרת. כל מוצרי הבשר שלנו הינם תחת ההשגחות המחמירות של בד"צ יורה דעה הרב מחפוד, ואנו פועלים תחת כשרות מהדרין מטעם הרבנות של מטה בנימין. אנו משתמשים בירקות גוש קטיף בלבד, ואנו נמצאים ברשימת המומלצים של ארגון הכשרות הנחשב "כושרות". ההקפדה שלנו על רמת כשרות מהודרת מבטיחה שכל האורחים ייהנו מהמנות המעולות שלנו, גם המחמירים ביותר.

קייטרינג לבר מצווה – מחירים

אצלנו בביג מאמא תוכלו למצוא מגוון עשיר של מנות קייטרינג איכותיות, לכל אירוע ולכל מסיבה. מחירי מנות הקייטרינג שלנו משתנים, והם תלויים בגורמים רבים כגון:

  • גודל ההזמנה – ככל שמספר המנות גדול יותר, כך המחיר למנה בודדת יורד.
  • היקף השירות – אנו מספקים שירותי פריסה וקיפול למתחם האירוע, אולם שירות זה ניתן בתוספת תשלום.
  • צורת הגשה – ניתן להזמין אצלנו קייטרינג לבר מצווה בהגשת מנות קלאסיות לשולחן, או לבחור בהגשה של שולחן שוק – הנחשב לדבר הבא בתחום הקייטרינג וההסעדה.
  • מספר המנות – התפריט שלנו ניתן להתאמה מלאה על פי רצון הלקוח. ניתן להוסיף או להפחית מנות ראשונות, קינוחים, תוספות וכדו'.

כמובן שישנם עוד משתנים רבים, ואנו ממליצים לפנות אלינו בצורה ישירה לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת.

יתרונות - קייטרינג ביג מאמא

קייטרינג ביג מאמא מספק שירותי קייטרינג לאלפי לקוחות בכל יום, ואנו שמחים לראות שלקוחות רבים חוזרים אלינו פעם אחר פעם הודות ליתרונות הייחודיים המאפיינים את קייטרינג ביג מאמא:

אין תחליף לניסיון

קייטרינג ביג מאמא הוקם לפני למעלה מ-23 שנה, במהלכן סיפקנו שירות לאלפי אירועים. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו לספק לכם את מעטפת הליווי והשירות הטובים והאיכותיים ביותר, ויעידו על כך קהל הלקוחות הרחב שלנו ההולך וגדל מיום ליום.

טריות היא שם המשחק

כל מנות המזון שלנו מוכנות מחומרי הגלם הטריים והמתאימים ביותר, על פי המלצות השפים המקצועיים שלנו. בדרך זו אנו מבטיחים שהמנות שלנו יהיו הטעימות, המזינות, הבריאות והאיכותיות ביותר. 

התאמה ודיוק

בניית התפריט ובחירת המנות נעשות בהתאמה אישית מלאה עם הלקוח, וניתן לכלול בקייטרינג לבר מצווה מנות צמחוניות וטבעוניות. בדרך זו אנו מתאימים את עצמנו בצורה מלאה לצרכי הלקוח, ואירוע בר המצווה שלכם מקבל את השירות המתאים והמדויק ביותר עבורו.

מעטפת שירות מלאה

אנו מספקים מעטפת שירות והפקה מלאה לאירוע – החל משלבי התכנון והפריסה,שירותי מלצרות, ריהוט וכלי הגשה ועד לשלבי הסגירה והקיפול – אנחנו כאן בשבילכם לסייע בכל מה שדרוש.

מחירים נוחים לכל כיס

קייטרינג ביג מאמא פונה לכל המגזרים ולכל הסועדים, ואנו מקפידים על כך שמחירי המנות שלנו יהיו הוגנים ומשתלמים.

כשרות מהדרין

קייטרינג ביג מאמא גאה להיות ברשימה המצומצמת של שירותי הקייטרינג המציעים מנות בכשרות מהדרין מלאה. צוות המשגיחים שלנו מוודא שכל המנות וכל הבישולים נעשים על פי נהלי הכשרות המחמירים ביותר.

רישיון יצרן

קייטרינג ביג מאמא מחזיק ברישיון יצרן תקף מטעם משרד הבריאות, המוודא את תקינות נהלי המטבח, ושתנאי הבישול הינם נאותים. צוות העובדים שלנו עובר הכשרות וימי ריענון תכופים, על מנת להבטיח שהנהלים והתקנים של משרד הבריאות נשמרים במלואם.

מגוון מנות

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של מנות איכותיות – אנו מציעים מגוון רחב של מנות פתיחה, עשרות סלטים, מעל ל-15 סוגי תוספות, מגוון עשיר של מנות דגים ומנות בשריות, ולא פחות מארבעה סוגי קינוחים שונים.  

קייטרינג ביג מאמא - הפיתרון המושלם לאירוע שלכם

קייטרינג ביג מאמא נוסד על ידי שמעון ועדנה זקן, אשר החליטו להפוך את האהבה למטבח ולבישולים למקצוע, ולפתוח חברת קייטרינג. האהבה והחיבור שהיוו את הבסיס להקמת העסק רק הולכים ופורחים עם השנים, וכל המנות מוטבעות באהבת האוכל והאדם של הזוג זקן. המנות המגוונות שלנו, והיחס האישי והמשפחתי שאנו מעניקים לכל לקוח, יוצרים את המעטפת המושלמת עבור אירוע בר המצווה שלכם. מתעניינים בהזמנת קייטרינג לבר מצווה? יש לכם שאלות? פנו אלינו בהקדם, ונשמח לסייע לכם בכל דרך שנוכל.

קייטרינג לבר מצווה - שאלות ותשובות

אנו עורכים הפקות מלאות לאירועי בר מצווה, אשר כוללים כל פרט שניתן לחשוב עליו: מכלי הגשה והסעדה יוקרתיים מפורצלן, מפות ומפיות מסאטן, ועד ניהול מלא של האירוע מבחינה לוגיסטית – עריכת וסידור המתחם, צלחות המנות והגשתן, פינוי כלים ואשפה, וכמובן ארגון וסידור בסיום האירוע.

בנוסף, הצוות שלנו כולל צוות מלצרים מקצועי ואדיב (על כל 25 אורחים, אנו מתחייבים לדאוג למלצר אחד, כך שתהנו משירות מהיר ואישי ללא רבב), צוות מטבח, משגיח כשרות צמוד, ועובדי ניקיון.

בשל הניסיון הרב שלנו בעריכת אירועים, אנו כוללים בהצעת המחיר שלנו גם מספר הטבות שלא תמצאו במקומות אחרים – כמו למשל בישול מנות רזרביות בכמות שתתאים ל-10% יותר מכמות האורחים שאליה התחייבתם, ואפשרות להוספת שולחנות בעלות נוספת.

תפריט קייטרינג לבר מצווה כולל 2 מנות עיקריות לבחירה, 3 סוגי תוספות לבחירה, ו-8 סוגי סלטים לבחירה וכל זאת בעלות צנועה של 60₪ לאדם. מחיר זה כולל גם שתייה קלה מבית קוקה קולה (קולה, זירו, שתייה קלה, מים וסודה), ולחמים במרכז השולחן (פרנות, פוקאצ'ות טאבון או מיקס לחמים). בתוספת של 25 ש"ח תוכלו להנות גם ממנה ראשונה.

אצלנו תוכלו לבחור מנות עיקריות כגון עוף בגריל, פרגית, קציצות בקר, אסאדו, ארטישוק ממולא בשר עגל, שניצלים, תבשילים ועוד; באשר לתוספות – תצטרכו לבחור בין אורז במגוון וריאציות, תפוחי אדמה בשלל צורות, בטטות, קוסקוס עם ירקות, או מנות על טהרת הירקות כמו אפונה וגזר, במיה, שעועית ועוד. הסלטים שלנו גם הם מגוונים ורבים: גזר מרוקאי, חומוס או טחינת הבית, ארבעה סוגי חצילים, סלטי בורגול, תפוחי אדמה או כרוב, ועוד שלל סלטי ירקות עשירים יחכו לכם אצלנו. לכם נותרה רק משימה אחת, אם כי קשה – לבחור.

כמובן –הקייטרינג שלנו בשרי, אך תוכלו למצוא גם כמובן מנות טבעוניות, צמחוניות, נטולות גלוטן או מנות פרווה, שיבטיחו שכל אחד ואחת מהאורחים שלכם יהנו מאירוע משביע ומספק. התפריט שלנו מפורט ומגוון, ולכן כל סועד ימצא בו את מבוקשו.

הכשרות של קייטרינג ביג מאמא היא כשרות למהדרין בהשגחת בד"צ "יורה דעה" הרב מחפוד שליט"א ותעודת כשרות של רבנות מהדרין "מטה בנימין" ומומלצי עמותת "כושרות".

כאמור, עלות קייטרינג לבר מצווה היא ₪60 לאדם, בהתייחס לפירוט שצוין מעלה – אם תבחרו להזמין רק את שירותי ההסעדה שלנו.
מעוניינים באירוע בהפקתנו המלאה, ממפיות ועד לשירותי ניקיון? תוכלו להנות ממנו בעלות של ₪65 לאדם במידה ואתם בין 50 ל-100 סועדים, או בעלות של ₪60 לאדם במידה ואתם בין 100 ל-200 סועדים.

אנו מתהדרים לא רק במעל 20 שנות ניסיון, אלא גם באלפי לקוחות מרוצים שמתפרסים על פני כל השנים הללו, מרגע הקמתנו ועד לימינו. תוך כדי הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים, שירות חם ואישי מרגע הפנייה ועד לתום האירוע, מחירים נוחים ואטרקטיביים ותפריט עשיר ומגוון, אנו מתבלטים מעל המתחרים ומבטיחים לכל אחד מהאורחים שלכם חוויה קולינרית כשרה למהדרין שלא תישכח.

בנוסף, אצלנו קיימת האפשרות לא רק להזמנת קייטרינג לבר מצווה – אלא גם לעריכת והפקת האירוע כולו מא' ועד ת'.

קייטרינג ביג מאמא מקבל פניות רבות, ולכן מומלץ מאוד לפנות אלינו כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שנהיה פנויים וזמינים עבור האירוע שלכם.

 

עם ניסיון של שנים, אלפי לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ, וכמובן תעודת כשרות למהדרין ואישור משרד הבריאות – קייטרינג ביג מאמא ממשיך להעניק לכל אחד מלקוחותיו את היחס החם והאישי, השירות האדיב והמקצועי, וכמובן, את האוכל הטעים והביתי שאנו מגישים באהבה כבר מעל ל-20 שנה. אנו נשמח להוסיף גם אתכם לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו, ולאפשר לכם להנות מאירוע בר מצווה מרגש, משמעותי ומשמח ללא כל דאגות, גם לא הקטנה ביותר. פנו אלינו עוד היום לבירורים ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן