קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין

קייטרינג לאזכרה

קייטרינג לאזכרה מבית "ביג מאמא" – בישול בטעם ביתי, אמיתי ואיכותי עם תפריט מותאם אישית. קייטרינג לאזכרה הוא דרך נהדרת להקל על בני המשפחה ולאפשר להם להתרכז בזכר הנפטר. קייטרינג מקצועי יספק לכם אוכל טעים, טרי ומגוון, שיהיה הולם לאירוע.

ביג מאמא מספקת אוכל מוכן לאזכרה, לשבעה ולסעודת אבלים. במידת הצורך – אל תהססו ופנו אלינו ונשמח לסייע בכל אשר נוכל.

קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין

תפריט קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

 

מנה ראשונה (1 לבחירה) 15 ₪ לא כולל תוספות, סלמון בתוספת תשלום 10 ש"ח

 

מנה עיקרית (1 לבחירה, 2 לבחירה מעל 20 מנות) 45 ₪ כולל תוספות וסלטים

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

סלטים (6 לבחירה)

 

מוצרי אירוח נוספים, 15 ש"ח לסועד (פרווה)

לחמים

 

נוספים

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין

אוכל מוכן לאזכרה

אוכל לאזכרה ממלא תפקיד חשוב – הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהטקס, ומסייע ליצור אווירה של כבוד והערכה. המפגש סביב האוכל מהווה הזדמנות לבני משפחה וחברים להיפגש ולדבר אודות המנוח. המפגש מספק להם תמיכה רגשית ומסייע להם להתמודד עם תחושת האובדן. בחירה באפשרות של אוכל מוכן לאזכרה מאפשרת, למעשה, לבני המשפחה להסיר מעליהם את הדאגות לאירוע ולהתרכז אך ורק בזכרון הנפטר.

קייטרינג לשבעה

סוג האוכל שתבחרו להגיש באזכרה ישפיע רבות על האווירה הכללית של האירוע. לכן, חשוב לשים לב לתפריט הנבחר ולבחון אילו מנות יעניקו לאירוע את הצביון והאופי הראויים לו.

כאשר בוחרים תפריט לאזכרה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. ראשית, שאלו את עצמכם אילו מאכלים אהב הנפטר? שילוב מאכלים שהמנוח אהב בתפריט מהווה דרך נפלאה לכבד את זכרו. שנית, בדקו מהן העדפותיהם של המשפחה והחברים המוזמנים. חשוב שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל המוגש באזכרה, ולכן כדאי להתחשב בהעדפותיהם.

זכרו כי אין צורך להגיש מנות מורכבות או יומרניות – המטרה היא להגיש אוכל עשיר וטעים שיגרום לאורחים שלכם להרגיש בנוח. בנוסף, השתדלו להקפיד על מגוון. רצוי לשלב מנות שונות ממגוון רחב של סגנונות, כך שכל האורחים שלכם יוכלו למצוא מנה שהם אוהבים.

יתרונות הזמנת קייטרינג לאזכרה

הזמנת קייטרינג לאזכרה היא דרך נוחה וקלה להבטיח כי האורחים יוכלו ליהנות מארוחה טעימה ומזינה. חברת הקייטרינג תדאג לכל הפרטים, החל מהזמנת המצרכים, דרך ההכנה וההגשה, ועד לניקיון לאחר האירוע. להלן כמה יתרונות בולטים:

  • נוחות: הזמנת קייטרינג חוסכת לכם את הטרחה של הכנת הארוחה בעצמכם. זהו יתרון משמעותי, במיוחד אם אתם עסוקים או אם אין לכם ניסיון בהכנת אוכל לאירוע רב משתתפים.
קייטרינג לאזכרה
קייטרינג לבר מצווה
  • איכות: קייטרינג מקצועי יוכל להבטיח כי הארוחה המוגשת תהיה טעימה ומזינה. חברת הקייטרינג תדאג לשימוש בחומרי גלם איכותיים ובבישול מקצועי.
  • מגוון: קייטרינג מציע מגוון רחב של אפשרויות תפריט, כך שתוכלו למצוא את הארוחה המתאימה ביותר לאופי האזכרה שלכם וכל אחד מהאורחים שלכם יוכל למצוא מנה שהוא מתחבר אליה.
  • שירות: חברת הקייטרינג אחראית על כל הפרטים הקשורים לארוחה, החל מהזמנת המצרכים, דרך ההכנה וההגשה, ועד לניקיון לאחר האירוע. יש בכך כדי לחסוך לכם זמן ומאמץ רבים – דבר חיוני באירוע מתיש רגשית כמו אזכרה.

מה כולל תפריט קייטרינג לאזכרה?

אנו מציעים תפריט קייטרינג לאזכרה הכולל מנות ראשונות, מנות עיקריות, לחמים, סלטים, תוספות ושתייה קלה. על המנות הראשונות שאנו מציעים, ניתן למנות פילה מושט בתבשיל מרוקאי פיקנטי, פילה מושט בליווי לימון ושקדים, פילה מושט מטוגן, לברק בליווי לימון ושקדים, פילה סלמון בעשבי תיבול ופילה סלמון ברוטב מזרחי.

עם המנות העיקריות ניתן למנות עוף קלאסי בגריל, סטייק עוף ברוטב, קבב מזרחי על האש, תבשיל גולש הונגרי, קציצות בשר ברוטב עגבניות, שיפודי עוף וירקות, דלעת ערמונים במילוי של עדשים שחורים וירוקים, שניצל מאמא ענק, פרגית על האש (בתוספת 10 ₪) ואסאדו בבישול ארוך (בתוספת 10 ₪).

קייטרינג לסעודת אבלים
קייטרינג ביג מאמא

כמו כן, אנו מציעים שלוש תוספות לבחירה למנה העיקרית מבין התוספות הבאות: אורז צהוב, אורז לבן, אורז עם ירקות, אורז עם אטריות, אורז אושפלו, אורז מקלובה, אפונה עם ארטישוק וסלרי, שעועית ירוקה, במיה, ירקות מאודים בתנור, ירקות סיניים מוקפצים, תפוח אדמה במגוון סגנונות, בטטה בשמן זית ורוזמרין, קוקוס עם ירקות וזיתים מרוקאים.

התפריט אף כולל שישה סלטים לבחירה מבין האפשרויות הבאות: גזר מרוקאי טרי פיקנטי, גזר מרוקאי מבושל, חומוס גרגירים, טחינה מתובלת, חמוצי הבית, סלט חסה ועגבניות שרי, סלט טבולה ירקות קצוץ דק, חציל במגוון סגנונות, מגוון סלטי כרוב, מטבוחה, סלט מלפפון בתחמיץ ושמיר, עגבניות שרי בבזיליקום, פלפל חריף, פלפל מתוק צבעוני, שורש סלרי, תירס מקסיקני, סלט תורכי וקוביות סלק. עם מוצרי האירוח שאנו מציעים, ניתן למנות בורקסים, מבחר עוגות ועוגיות, תה וקפה – כולם פרווה.

קייטרינג לאזכרה בכשרות מהודרת

כל המנות המוגשות בקייטרינג ביג מאמא נעשות בכשרות מהודרת של הרב מחפוד בפיקוחם של בד"ץ יורה דעה ורבנות מטה בנימין. כל הירקות בתבשילים שלנו הם גידולי גוש קטיף, והבשרים בחותמת של הרב מחפוד. הצבת רף כה גבוה של כשרות מאפשרת לכל הסועדים לאכול יחד ללא חשש, וליצור אירוע אחדותי ומשותף לכולם. קייטרינג לאזכרה של ביג מאמא הינו קייטרינג מומלץ על ידי ארגון "כושרות", הנחשב לסטנדרט כשרות גבוה במיוחד.  

קיטרינג לשבעה כשר למהדרין
קייטרינג לאזכרה

סעודת מצווה לאזכרה

המקורות ההלכתיים לסעודת מצווה לאזכרה סוברים כי יש בכך כדי לסייע לעילוי נשמת הנפטר. כחלק ממסורת זו, על משפחתו של הנפטר לקיים סעודה גדולה ולהרבות בברכות שמטרתן העיקרית כאמור הינה עילוי נשמתו של הנפטר. מבחינה הלכתית, אין חשיבות לסוג האוכל המוגש בסעודת המצווה. לכן, ניתנת לבני המשפחה חירות מוחלטת לבחור להגיש מנות כראות עיניהם. במסגרת סעודת המצווה יש להזמין מנות מגוונות, על מנת שנוכל לברך על כל אחת מהמנות בנפרד.

ברכות לאזכרה

הברכות לאזכרה שצריכות לבוא לידי ביטוי הן: בורא מיני מזונות, המצריכה הזמנת מאפים, בורקסים, עוגות וכיוצא באלה, בורא פרי הגפן המצריך הזמנת יינות, בורא פרי העץ המצריך הזמנת פירות, צימוקים, אגוזים, פיצוחים וכיוצא באלה, בורא פרי האדמה המצריך עגבניות, מלפפונים, אבטיחים וכו', ושהכל נהיה בדברו המצריך שתיה קלה, ביצים ועוד. כמו כן, ניתן להזמין אף לחמים, חלות או לחמניות ולברך עליהם את ברכת המוציא. יש להדגיש כי במקרה זה, אין צורך בשאר הברכות.

שטרודל תפוחים
קייטרינג לשבעה

קייטרינג לאזכרה - מחירים

מחירי קייטרינג לאזכרה משתנים בהתאם לגורמים שונים, כגון מספר הסועדים, סוג האוכל, והכשרות. אנו מציעים מנות ראשונות לבחירה במחיר 15 ₪. בנוסף, אנו מציעים מנה עיקרית במחיר של 45 ₪ לסועד. בנוסף, מוצרי האירוח הנוספים שאותם אנו מציעים משווקים במחיר 15 ₪ לסועד. לבסוף, אנו מציעים שתיה קלה מסדרת קוקה קולה בתוספת 10 ₪ לסועד וכן שתיה קלה מסדרת קוקה קולה בבקבוקי זכוכית בתוספת 16 ₪ לסועד. במידה ואתם מעוניינים בשירותי הפקה ומלצרות, באזכרה של 50 אורחים ומעלה, השירות ניתן במחיר של 55 ₪ לסועד, ובאזכרה שאליה מוזמנים מעל 100 סועדים, השירות יינתן במחיר של 45 ₪ לסועד.

למה לבחור בקייטרינג ביג מאמא?

  • מעל 23 שנות ניסיון ומקצועיות: קייטרינג ביג מאמא פועל כבר למעלה מ-23 שנים, ומבוסס על ניסיון וידע רב בתחום הקייטרינג. הקייטרינג מעניק שירות מקצועי ואיכותי, תוך התחשבות בצרכים והעדפות הלקוח.
  • חומרי גלם איכותיים וטריים: קייטרינג ביג מאמא משתמש אך ורק בחומרי גלם איכותיים וטריים, כדי לספק לאורחים שלכם את האוכל הטעים ביותר. הקייטרינג מקפיד על סטנדרטים גבוהים של טריות ואיכות, תוך שימוש במוצרים מקומיים ועונתיים.
  • שירות וליווי מרגע הפניה ועד לסיום האירוע: צוות קייטרינג ביג מאמא מלווה אתכם מרגע הפניה ועד לסיום האירוע, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מושלם. הקייטרינג זמין לכל שאלה או בקשה, ועושה כמיטב יכולתו כדי לענות על כל הצרכים שלכם.
קייטרינג לסעודת אבלים
קייטרינג לאזכרה
  • אפשרות להפקה מלאה של האירוע: קייטרינג ביג מאמא מציע גם אפשרות להפקה מלאה של האירוע, כולל עיצוב, הגשה, ושירותי מלצרות. הקייטרינג ידאג לכל הפרטים הקטנים, כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם.
  • מחירים נוחים ואטרקטיביים: קייטרינג ביג מאמא מציע מחירים נוחים ואטרקטיביים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. הקייטרינג ידאג להציע לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.
  • כשרות מהדרין: קייטרינג ביג מאמא הוא קייטרינג כשר למהדרין, המפוקח על ידי בד"ץ מהדרין. הקייטרינג מקפיד על סטנדרטים מחמירים של כשרות, כדי לספק לאורחים שלכם אוכל כשר וטעים.
  • רישיון יצרן ממשרד הבריאות: קייטרינג ביג מאמא מחזיק ברישיון יצרן ממשרד הבריאות. הרישיון מעיד על כך שהקייטרינג עומד בכל התקנים והנהלים של משרד הבריאות, וכי האוכל שמיוצר בו הוא בטוח וראוי למאכל.
  • תפריט מגוון ועשיר במנות: קייטרינג ביג מאמא מציע תפריט קייטרינג לאזכרה מגוון ועשיר במנות, הכולל מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות אחרונות, ומבחר סלטים ושתייה. התפריט מתעדכן כל הזמן, כדי לספק לאורחים שלכם את המנות הטרנדיות והטעימות ביותר.
  • קהל גדול וממליצים רבים: קייטרינג ביג מאמא זוכה לשבחים רבים מלקוחות מרוצים. הקייטרינג מונה קהל גדול של לקוחות, הממליצים עליו בחום.

 

לסיכום, במידה שאתם מחפשים קייטרינג לאזכרה, אנו מציעים בישול בטעמים ביתיים, אותנטיים ואיכותיים במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר, בטלפון או בוואטסאפ.

קייטרינג מהדרין

קייטרינג לאזכרה - שאלות ותשובות

באזכרה תוכלו להגיש איזה סוג אוכל שתרצו: מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות, לחמים וסלטים. חשוב לציין, ששירות הקייטרינג לאזכרה שלנו הינו בשרי, אך תוכלו למצוא מגוון מנות ראשונות, תוספות וסלטים עבור צמחונים או טבעונים.

כן – אצלנו בביג מאמא קייטרינג, תוכלו למצוא אישור כשרות למהדרין, וזאת על מנת שנוכל להעניק מענה גם לשומרי הכשרות המקפידים ביותר.

שירותי קייטרינג רבים לא מציעים שירותים נלווים חוץ מהקייטרינג עצמו – אבל אנחנו לא בדיוק כמו השאר. אצלנו, תוכלו להזמין לא רק את האוכל עצמו, אלא גם כלים רב פעמיים (או כלים חד פעמיים, בהתאם להעדפתכם), מלצרים שיגישו את האוכל לשולחן, שתיה קלה או חמה, ואפילו סידור ועריכת שולחנות, כדי שלא תצטרכו להתעסק בנושא האוכל וההכנות לקראתו כלל.

כן – אנו מגיעים עד אליכם יחד עם הקייטרינג וכל שירות נוסף שתבקשו.

אצלנו, תוכלו להנות ממחירים נוחים ושווים לכל כיס, כדי שביום האזכרה תוכלו להיות עסוקים במה שחשוב באמת – להתאבל ולזכור כראוי – ולא להיות טרודים בעניינים כספיים. אנו מציעים מנות ראשונות החל מ-15 ₪, ומנות עיקריות החל מ-45 ₪ למנה. מחיר המנה העיקרית כולל בתוכו תוספות (כגון אורז, תפוחי אדמה, וירקות – כולם במגוון רב של סוגים) וסלטים (חומוס, טחינה, מטבוחה, חמוצים, סלטי ירקות ועוד).

עוד קטגוריות

לקוחות מספרים עלינו

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן