שולחן שוק בשרי כשר למהדרין

שולחן שוק - ביג מאמא קייטרינג

שולחן שוק בשרי של קייטרינג ביג מאמא – הדרך המושלמת להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, קייטרינג "ביג מאמא" מציע מגוון רחב של מנות, החל מארוחות בשריות שימלאו את המקום בניחוחות מפתים, ועד לירקות טריים בשלל צבעי הקשת, לחמים מיוחדים עם רטבים וממרחים תוצרת בית. כל זאת מוגש בצורה מזמינה וכיפית שכל אורח ייהנה ממנה.

שולחן שוק בשרי של קייטרינג ביג מאמא הוא בדיוק התוספת שחיפשתם כדי להפוך את האירוע שלכם מ"רגיל" למיוחד. בין אם מדובר בחתונות, ימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות ועוד – אנו מזמינים אתכם לעיין בתפריט וליצור קשר לצורך התאמה אישית לפי צרכיכם.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט מתעדכן: עידכון אחרון יוני 2024

תוכן עניינים

תפריט שולחן שוק בשרי כשר למהדרין















מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

בשרים:
צמחוני /טבעוני:

סלטים

קינוחים

שתיה

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

מהו שולחן שוק?

שומעים על שוק שולחן בפעם הראשונה? ההסבר הבא יעניק לכם את הפרטים המלאים!

שולחן שוק הינו תוספת ייחודית לאירוע, ומהווה צורת הגשה אלטרנטיבית של הארוחה. כפי שניתן לראות בתמונה, מגוון רחב של מאכלים מפוזר ומסודר על השולחן עם מראה יוקרתי, שופע ומלא בכל טוב.

אז… על מה הטרנד, ומה הופך שולחן שוק בשרי לכל כך מיוחד? התשובה מצויה ב-2 גורמים עיקריים: הטעם והנראות.

שולחן שוק מוצלח יציע מבחר רחב מאוד של מנות בשריות, כך שכל אורח יוכל לבחור יותר ממנה אחת ולטעום מכל דבר. מדובר בכמות גדולה של מאכלים, כאשר כולם מסודרים בצורה יפה לאורך השולחן ומאפשרים חווית אכילה כיפית – ובהחלט מיוחדת.

 

קייטרינג "ביג מאמא" מציע לכם את השילוב האולטימטיבי לשולחן שוק בשרי, הכולל מנות עיקריות בשריות, מנות צמחוניות וטבעוניות, מבחר רחב של תוספות וקינוחים מעוררי תיאבון שיגרמו לכם לשכוח שכבר התמלאתם.

פריסת האוכל יכולה להתאים למגוון של אירועים וחגיגות, אולם היא נפוצה במיוחד באירועים קטנים עד בינוניים, כך שכל אורח יכול לגשת לשולחן המרכזי בנוחות מירבית. ניתן כמובן להתאים את סגנון הפריסה גם לאירועים גדולים, על-ידי הקמת מספר גדול של שולחנות מרכזיים.

הבחירה בסגנון זה מבטיחה שהאורחים יוכלו לדבר זה עם זה בצורה חופשית, ללא חלוקה לשולחנות או לקבוצות, כך שהוא נפוץ באירועים חברתיים או משפחתיים, בהם הנוכחים מחוברים וקרובים זה לזה, ואנשים רבים מבקשים לשוחח ולהשלים פערים במהלך הארוחה.

שולחן שוק בשרי מפואר - מה בתפריט שלנו?

שולחן שוק בשרי הוא מפואר – כזה שיש בו הכל מהכל, אך עדיין ניתן לראות בו סדר מופתי ובכך ליהנות מכל העולמות. קייטרינג "ביג מאמא" מאפשר לכל אורח לאכול מהמנות האהובות עליו, ללא פשרות. סגנון המנות העיקריות מותאם לאכילה נוחה עם הידיים, והוא קרוי "פינגר פוד". לצד מנות אלו, אנו מציעים סלטים בכל הצורות והצבעים ולצידם קינוחים מהפנטים.

בשולחן שוק בשרי תמצאו מנות רבות; המבורגרים, עראיס, נקניקיות, שווארמה, קובה וסיגרים, לצד ממרחים תוצרת הבית, סלטים ועוד. כל מנה מוכנה בקפידה ובאהבה, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר, כדי להעניק לכם חוויית טעמים מושלמת. השילוב הייחודי של מנות מסורתיות לצד טוויסטים מודרניים יוצר הרמוניה קולינרית שתשאיר את האורחים שלכם מרוצים ומלאי התפעלות

לאילו אירועים מומלץ להזמין שולחן שוק בשרי?

שולחן שוק בשרי הינו מזמין, מיוחד וכיפי, כך שהזמנתו יכולה להתאים למגוון רחב מאוד של סוגי אירועים; אירועים משפחתיים, בר/ בת מצווה, חתונות, ימי הולדת, מסיבות ועוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון ששולחן שוק בשרי הוא משותף. בהתאם, כל אורח צריך שתהיה לו גישה נוחה לשולחן המרכזי באירוע. לכן, הוא עשוי להתאים בעיקר לאירועים קטנים-בינוניים. במידה וברצונכם לקיים אירוע גדול, "ביג מאמא" תתן את המענה המתאים על ידי פריסה רחבה יותר של שולחנות מרכזיים. 

במידה ורציתם לדעת אם שולחן שוק יתאים לאירוע המתוכנן, דמיינו זאת: במקום להתחלק לשולחנות וקבוצות, האורחים יכולים להתפזר באולם כראות עיניהם. הם יכולים לדבר זה עם זה בצורה חופשית ללא חסמים, להכיר ולהשלים פערים ביניהם.

נשמע טוב? כנראה ששולחן שוק יתאים לאירוע שלכם. צרו איתנו קשר לייעוץ והתאמה אישית.

סוגי שולחנות שוק בשריים

אנו מציעים מספר סוגים שונים של שולחנות שוק בשריים, כאשר הקונספט סובב סביב הרצון להעניק לאורחים את האפשרות לבחור בעצמם, לגשת ולקחת את המאכלים שהם הכי אוהבים. כלל המנות העיקריות מוכנות בצורת "פינגר פודס" – מאכלים שניתן לאכול אותם בעזרת הידיים בלבד.

שולחן שוק המבורגרים: כמות גדולה של המבורגרים חמים וטריים – לצד תוספת של צ'יפס, טבעות בצל, ירקות חתוכים ומטבלי הבית. שולחן שוק המבורגרים מתאים למגוון רחב של אירועים ולאורחים מכל הסוגים, שכן מדובר במאכל קלאסי ואהוב. מנות ההמבורגר יכולות להגיע כמיני המבורגרים או בגודל סטנדרטי, והן עשויות מ-100% בשר בקר טרי.

שולחן שוק שניצלים: שולחן שוק אסתטי, טעים ומרהיב. עריכת שולחן שוק שניצלים הינה דינאמית ויכולה להיערך במגוון צורות – כאשר הפופולרית ביותר היא שניצלים בחלות טריות, מנה טעימה וקלה לאכילה בעמידה. לצד השניצלים הקריספיים שלנו, אנו מספקים תוספות כמו צ'יפס, טבעות בצל ותפוחי אדמה.

שולחן שוק מטוגנים: עם כל התוספות והנשנושים הכי טעימים שיש. הכל נעשה במקום ומוגש חם לאורחים – ומאפשר אכילה נוחה, קלה ומזדמנת תוך כדי האירוע.

לקינוח, תוכלו להזמין שולחן שוק פירות או שולחן שוק מתוקים: הכוללים עוגות, פירות, עוגיות, כדורי שוקולד וגלידות.

עיצוב שולחן שוק לאירוע שלכם

כל שולחן שוק בשרי בנוי סביב קונספט ייחודי, ועשוי להכיל אוכל ממטבחים שונים – מזרחי, מקסיקני, ועוד. ברמה העיצובית, קייטרינג ביג מאמא מבצע התאמה אישית לכל אירוע, בהתאם להעדפותיכם.

עיצובו של שולחן שוק בשרי מהווה את אחד מיתרונותיו הגדולים, ועשוי להיות ההבדל בין שולחן "רגיל" לשולחן מוצלח. הצוות המקצועי של "ביג מאמא" ילווה אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב יצירת הקשר וביצוע ההזמנה ועד לרגע סיום האירוע. תקבלו שירות מקיף, כאשר המטרה המרכזית היא שביעות רצונכם. השפים שלנו ימליצו על השילובים הטעימים ביותר בין סוגי המאכלים השונים, ואנשי המקצוע שלנו ידאגו לסידור מהמם שיעניק לכם את החוויה האולטימטיבית, מכל בחינה.

שולחן שוק בשרי כשר למהדרין

שומרי כשרות רבים נתקלים בבעיה, כאשר לא כל שולחן שוק שהיו רוצים לסגור הינו בעל רמת כשרות מספקת עבורם. בעולם שבו רוב ספקי השולחנות אינם מדויקים ברמת הכשרות שלהם – קייטרינג "ביג מאמא" גאה בהקפדה על סטנדרט גבוה של כשרות, ללא פשרות. כלל הירקות שלנו כשרים למהדרין מירקות גוש קטיף, כל המוצרים ברמת כשרות למהדרין של הרב מחפוד. אנו אף גאים להיות מומלצי עמותת "כושרות".

שולחן שוק בשרי מחירים

המחיר עבור שולחן שוק בשרי כשר למהדרין מתחיל מ-1,200 ש"ח לשולחן, ומשתנה בהתאם לבחירת המנות המוצעות. 

עבור שולחן של מעל 25 אנשים – עלות השולחן לאדם עומדת על 100 ש"ח כולל עריכת השולחן וחד פעמי, ו-80 ש"ח ללא.

עבור שולחן של 15 עד 24 אנשים – עלות השולחן לאדם עומדת על 120 ש"ח כולל עריכת השולחן וחד פעמי, ו-100 ש"ח ללא.

עבור שולחן של 10 עד 14 אנשים – עלות השולחן לאדם עומדת על 100 ש"ח לא כולל עריכת השולחן וחד פעמי.

באפשרותכם לבצע הזמנה נוחה דרך האתר – יש לסמן את האופציות הרלוונטיות בתפריט שבאתר ולשלוח את ההזמנה. משם, הצוות המקצועי של "ביג מאמא" יצור אתכם קשר להתאמה אישית, ייעוץ והמשך התהליך.

מדוע לבחור בקייטרינג ביג מאמא לאירוע הקרוב שלכם?

שולחן שוק בשרי? רק בקייטרינג "ביג מאמא" – ואלו הסיבות:

מחירים לכל כיס – ולכל אחד. אנו מתגאים במחירים שוברי שוק שיתאימו לשדרוג של כל אירוע, מבלי לשבור את הכיס על האוכל.

הזמנה נוחה דרך האתרבקליק. באפשרותכם לבחור את המנות הרלוונטיות עבור האירוע שלכם דרך האתר, לשלוח הזמנה ורק לחכות לטלפון של צוות "ביג מאמא". בשיחת הטלפון תקבלו ייעוץ ראשוני לטובת התאמה אישית של שולחנות השוק מול תכנון האירוע שלכם. מדובר בקבוצה/ הזמנה גדולה? אל תשכחו לעדכן אותנו בשיחה, ואנחנו נדאג לכם.

צוות מקצועי – אשר עובד מתוך אהבת אוכל ואהבת אדם. אנשי הצוות של "ביג מאמא" עובדים מהלב, עם אווירה כיפית ומשפחתית, דבר אשר מורגש ובא לידי ביטוי בתוצאות וההנאה של כל אירוע.

ניסיון ללא תחרות – מאז שנת 1999 ומעל ל20 שנות בישולים ועיצובים עבור אירועים מכל השונים, ולכל האוכלוסיות. כי מה יכול לנצח ניסיון מהחיים עצמם?

פריסה ארצית רחבה – בין אם האזור שלכם בירושלים ובין אם הוא בנתניה, אנחנו נהיה שם כדי לדאוג לכם.

מגוון מנות ומטעמים – החל משולחנות שוק בשריים ועד לצמחוניים וטבעוניים, וכלה בסלטים מפוארים וקינוחים שיוציאו לכם את העיניים. לכם נשאר רק לבחור – ולנו להכין.

לסיכום,

שולחן שוק בשרי של קייטרינג "ביג מאמא" הוא הדרך המושלמת להעניק לאורחים שלכם מגוון מרשים של טעמים וניחוחות שיספקו את כל המשתתפים באירוע. התפריט העשיר שלנו, הכולל מבחר רחב של מנות בשריות וצמחוניות,  מבטיח שלכל אחד יהיה את המנה שהוא הכי אוהב.

הצוות שלנו ישמח לעבוד איתכם כדי להתאים את התפריט והעיצוב לאירוע הספציפי שלכם, כך שתוכלו להתרכז בליהנות מהחגיגה עם האורחים שלכם.

בנוסף, הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך, מהתכנון הראשוני ועד לרגע בו האורח האחרון עוזב את האירוע. אנו מקפידים על איכות בלתי מתפשרת בכל פרט ופרט, החל מבחירת חומרי הגלם המשובחים ביותר ועד לעיצוב האסתטי של השולחן. בחירה בשולחן שוק בשרי של קייטרינג ביג מאמא תבטיח לכם אירוע מהנה, טעים ומלא באווירה טובה שהאורחים שלכם לא ישכחו.

שולחן שוק בשרי - שאלות ותשובות

שולחן שוק בשרי עשוי לכלול מנות רבות ומגוונות, ובחירת המנות נעשית על ידי הלקוח בצורה עצמאית לחלוטין. ההיצע הרחב שאנו מציעים מאפשר לכל אורח לבחור את המנה המועדפת עליו מתוך מגוון המנות, המאכלים והתבשילים הפרוסים לנגד עיניו. אנחנו בביג מאמא מציעים מנות מיוחדות המותאמות במיוחד לאכילה בסגנון זה, מנות הקרויות "פינגר פוד" הניתנות לאכילה בעזרת הידיים בלבד בצורה נוחה. בנוסף, אנו מציעים סלטים ותוספות נלוות, בכדי להשלים את החוויה הקולינרית וליצור ארוחה מושלמת.

פריסת האוכל בשולחן שוק מכילה שני יתרונות מרכזיים:

  • נגישות – האוכל מוגש על שולחנות מרכזיים כך שכל אורח יכול לקחת את המנה שהוא רוצה בצורה נוחה ופשוטה. מנות האוכל של ביג מאמא מותאמות במיוחד לסגנון פריסה זה ("פינגר פוד"), והם נוחים מאד לאכילה בעמידה.
  • דינמיות – שולחן שוק חוסך את הצורך בחלוקה לשולחנות, כך שכל האורחים יכולים לשוחח זה עם זה באופן חופשי במהלך האכילה. נקודה זו משמעותית במיוחד באירועים חברתיים בהם האורחים מעוניינים לפגוש ולדבר עם אנשים רבים.

פריסת האוכל יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים וחגיגות, אולם היא נפוצה במיוחד באירועים קטנים עד בינוניים, כך שכל אורח יכול לגשת לשולחן המרכזי בנוחות מרבית. ניתן כמובן להתאים את סגנון הפריסה גם לאירועים גדולים, על ידי הקמת מספר גדול של שולחנות מרכזיים. הבחירה בסגנון זה מבטיחה שהאורחים יוכלו לדבר זה עם זה בצורה חופשית, ללא חלוקה לשולחנות או לקבוצות, כך שהוא נפוץ באירועים חברתיים או משפחתיים, בהם הנוכחים מחוברים וקרובים זה לזה, ואנשים רבים מבקשים לשוחח ולהשלים פערים במהלך הארוחה.

קשה להגדיר במדויק את המושגים הללו, אולם על פי רוב כשאנשים אומרים "קייטרינג" הם מתייחסים למנות מזון המוכנות על ידי חברה חיצונית המתמחה בכך. על פי הגדרה זו – שולחן שוק הוא קייטרינג לכל דבר שכן מנות המזון המוגשות בו מבושלות על ידי חברת קייטרינג ביג מאמא. במילים אחרות – שולחן שוק הוא סגנון פריסה או צורת הגשה בלבד, היוצר אווירה מיוחדת ומשדרג את חווית האורחים במידה רבה. 

באופן כללי אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים מאזור ירושלים ועד אזור נתניה. במידה ומספר המנות גדול אנו מרחיבים את מעגל השירות שלנו, ומומלץ לפנות אלינו לבירורים מדויקים.

באופן עקרוני מומלץ להזמין שולחן שוק בשרי כמה שיותר מוקדם. כך נוכל להיערך בצורה מלאה לקראת האירוע, והמנות ייצאו מושלמות. מועד ההזמנה האחרון תלוי בגודל האירוע, כך שלאירועים גדולים יש להזמין לפחות שבוע מראש. אם מדובר באירוע קטן מהרגע להרגע אתם מוזמנים לפנות אלינו ולברר האם ניתן לבצע הזמנה מיידית.  

המחיר תלוי כמובן במספר המנות שאתם מבקשים להזמין. עלות כל מנה נעה בין 80 ל-100 ₪, והיא משתנה בהתאם להיקף השירות – במידה ואתם רוצים להזמין שירות מלא הכולל פריסה ועיצוב השולחן, המחיר יהיה גבוה יותר מהזמנת המנות בלבד. שימו לב שפריסת האוכל בשולחן היא משמעותית מאד, ודורשת מיומנות ומקצועיות, ואנו ממליצים בחום על הזמנת חבילת שירות מלאה לקבלת חוויה מושלמת.

עוד קטגוריות

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן