שולחן שוק לאירועים

שולחן שוק לאירועים - קייטרינג ביג מאמא

שולחן שוק לאירועים הפך לטרנד בולט ומבוקש בשנים האחרונות, אשר מציע שפע של אוכל טעים ומגרה שיהיה מוקד העניין באירוע. אוכל טוב הוא גורם מפתח בכל אירוע, שמשפיע באופן ישיר על חווית האורחים. בעזרת שולחן השוק של קייטרינג ביג מאמא, תוכלו לשדרג את האירוע שלכם ולספק חוויה ייחודית ומפנקת במיוחד, בהתאמה אישית ללקוח ולסוג האירוע.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט שולחן שוק לאירועים כשר למהדרין


מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

מה זה שולחן שוק לאירועים?

שולחן שוק הוא צורת הגשה של אוכל, במסגרתה מפוזרות מנות שונות על גבי שולחן גדול ומעוצב. השולחן עמוס באוכל מגוון, צבעוני ומגרה, באופן שיזמין את אורחי האירוע לגשת אליו ולטעום. צורת הגשה זו, מאפשרת לכל אורח לבחור ולהרכיב בעצמו את הארוחה שלו – בהתאם להעדפותיו האישיות ולמגבלות תזונתיות שונות.

יתרונות בולטים של שולחן השוק

לשולחן השוק של ביג מאמא יתרונות רבים, כאשר המרכזיים שבהם הם:

  1. ייחודיות – שולחן שוק לאירועים בעל מראה ייחודי, השונה מצורת הגשת האוכל הסטנדרטית באירועים (הגשה לשולחנות על ידי מלצרים). הנראות האסתטית והמזמינה של השולחן תתפוס את תשומת ליבם של האורחים, ותהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
  2. בחירה חופשית וגמישות – שולחן השוק הכולל מגוון של מנות, תוספות וסלטים, מאפשר לכל אורח לבחור כאוות נפשו את המנה המתאימה לו. כך נמנעת תלות בתפריט מקובע ומנות מורכבות מראש. בהקשר זה, הדינמיות הזו מהווה יתרון של ממש עבור ילדים, אשר לרוב מגלים בררנות יתרה בכל הקשור למזון.
  3. מוקד חברתי באירוע שלכם – סביב שולחן השוק, יתכנסו כל האורחים באירוע, באופן שמייצר אווירה חמה וחברתית. כך הופך השולחן לאטרקציה המרכזית בכל אירוע, שכן הוא כולל גם אוכל משובח וגם אווירה חברתית.
  4. מתאים לכל אירוע – הרכבת שולחן השוק בהתאמה אישית ללקוח, מאפשרת לו לבחור את המנות הרצויות ואת עיצוב השולחן; מה שהופך אותו לוורסטילי במיוחד ומתאים לכל סוג אירוע.

סוגי שולחנות שוק לאירועים

קייטרינג ביג מאמא מציע שולחנות בקונספטים שונים ומגוונים. השולחנות הפופולאריים שלנו הם:

  • שולחן שוק המבורגרים – השולחן כולל המבורגרים מפנקים, עשויים מבשר איכותי בתוך לחמניות, אשר לצדם יוגשו תוספות מגרות ואהובות כגון: צ'יפס, פוטטוס, טבעות בצל, ירקות טריים ושלל רטבים.  
  • שולחן שוק שניצלים – שולחן השוק הפופולארי והקלאסי, מציע שניצלים טריים בחלה, שניצלונים "הום מייד", ומגוון של תוספות שישדרגו את הארוחה כמו – צ'יפס, טבעות בצל, פלטת חמוצים, פסטלים ועוד.
  • שולחן שוק מטוגנים – שולחן המטוגנים שלנו עמוס בשפע של מאכלים מטוגנים ואהובים- החל מסיגרים מרוקאים, דרך פסטלים וקובה, ועד שניצלונים קריספיים. כמו כן, כמובן שהשולחן כולל תוספות מטוגנות כמו צ'יפס ופוטטוס, ומגוון סלטים וממרחים.
  • שולחן שוק מתוקים – שולחן המתוקים הינו שולחן מפנק שכולם אוהבים. ניתן להרכיב אותו בהתאמה אישית, ולבחור מבין האפשרויות הרבות: עוגות בחושות, עוגיות בשלל טעמים, כדורי שוקולד, פירות טריים ואף גלידות.

לאילו אירועים מומלץ להזמין שולחן שוק?

שולחן שוק לאירועים הוא דינמי, אשר ניתן להרכיב ולשנות בהתאם לרצון הלקוח. כך, ניתן להתאים את השולחן לטווח רחב של אירועים – אירועי צהריים וערב, אירועים לילדים ולמבוגרים, אירועים משפחתיים או עסקיים ועוד. שולחנות השוק שלנו מככבים בחתונות, מסיבות, ימי הולדת, בר / בת מצווה, אירועי חברה וכו'. שולחן השוק משרה אווירה קלילה, נינוחה ומהנה שתשדרג כל אירוע.

הכשרות שלנו

כשרות האוכל באירוע, הוא אינו עניין של מה בכך, ואף חשוב עבור אורחים רבים. שולחנות השוק של ביג מאמא, הינם כשרים למהדרין, בכשרות הרב מחפוד. כל תהליך הכנת האוכל נעשה בדקדוק ובהקפדה על כשרות, שכן בעת הכנת המנות נוכחים משגיחי כשרות המוודאים זאת. כך, אנו מספקים ללקוחותינו את האוכל הטעים והאיכותי ביותר, וגם כשר למהדרין.

טווח מחירים

שולחן שוק לאירועים נעשה בהתאמה אישית, ומורכב בהתאם לרצון הלקוח. על כן, כל שולחן יראה מעט אחרת ויכלול סוגים שונים של בשרים ותוספות, מספר משתנה של מנות ועיצוב אחר. לכן, טווח המחירים של שולחנות השוק רחב וניתן להרכיב שולחנות בתקציבים שונים.

ככלל, עלות שולחן שוק לאירועים נעה לרוב בין 1,000 ל-5,000 שקלים, ותלויה בפרמטרים שצוינו לעיל (כמות אורחים, סוג בשר, תוספות ועיצוב). אנו מבצעים תיאום ציפיות מול כל לקוח ולקוח, ומסייעים בהרכבת שולחן בהתאם לתקציב הרצוי.

מדוע להזמין שולחן שוק לאירוע הקרוב שלכם מקייטרינג ביג מאמא?

קייטרינג ביג מאמא מתמחה בהרכבת שולחנות שוק כשרים למהדרין לאירועים, ומציע מגוון רחב של מנות וקונספטים שיתאימו לכל אירוע. הצוות המקצועי והמסור שלנו, כאן לסייע בהרכבת שולחן השוק המושלם לכם, כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת וטעימה במיוחד באירוע שלכם. אנו נדאג לכל הפרטים הקטנים – לכם נשאר רק ליהנות מהאירוע ומהאוכל.

אז אם אתם מעוניינים בשולחן שוק מרהיב לאירועים, באוכל טעים, ייחודי ומגרה, ובשירות מצוין מא' עד ת', קייטרינג ביג מאמא כאן בשבילכם! לפרטים נוספים וייעוץ, צרו קשר!

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן