שולחן שוק מתוקים

מעוניינים להזמין שולחן שוק מתוקים לאירוע שלכם?

 "ביג מאמא קייטרינג" הינה הבחירה המושלמת עבורכם. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בענף ההסעדה, מחירים משתלמים ושירות אדיב – אין מקום לטעויות. השולחנות המעוצבים שלנו מציעים שפע מרהיב של קינוחים ודברי מתיקה בלי להתפשר על נושא הכשרות.

בכל הנוגע לאירוח של אירוע חגיגי ומרגש, קינוחים מרהיבים שחותמים את האירוע בנימה מתוקה יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע רגיל לאירוע בלתי נשכח. אחת מן הבחירות שצוברות לאחרונה תאוצה רבה בזירת הקינוחים היא שולחן שוק מתוקים – מדובר בשולחן מעוצב היטב אשר על גביו מפוזרים בצורה מסוגננת, אטרקטיבית וצבעונית מגוון רחב של דברי מתיקה, מאפים ומתוקים, שגורמים לכל אורח להעלות חיוך על הפנים.  

מוזמנים ליצור איתנו קשר לבחירת תפריט בהתאמה אישית ולכל תקציב

שולחן שוק מתוקים - לסגור איתו את האירוע שלכם

שולחן שוק מתוקים משמש כאקורד סיום מושלם עבור כל חגיגה, אירוע או התכנסות. בין אם מדובר בחתונה, בריתה, בר או בת מצווה, אירוע עסקי, מסיבת יום הולדת או חגיגה משפחתית – התצוגה המפנקת הזו של קינוחים על גבי שולחן שוק מעוצב להפליא בטוח תשאיר רושם מתמשך על כל אחד ואחת מהאורחים שלכם. אין ספק כי לאחר הריקודים, הברכות והמנה העיקרית – זהו הסיום המתוק שכולם מצפים לו.

מה כולל שולחן שוק מתוקים?

שולחן שוק מתוקים עשוי לכלול שפע של מטעמים ושל פינוקים טעימים אשר נותנים מענה לכל רצון ותשוקה. ההיצע יכול כמובן להשתנות בהתאם להעדפות הספציפיות של כל לקוח ולקוח, אבל כעת נציג בפניכם כמה מן הבחירות הפופולריות ביותר –

  • פירות – פירות טריים ועסיסיים מוסיפים נופך של בריאות למתיקות ומספקים איזון לשפע הקינוחים.
  • עוגות – החל מעוגות בחושות פשוטות וטעימות ועד לעוגות מפוארות רב שכבתיות, עוגות הן תמיד לב השולחן של כל אירוע.
  • עוגיות – מבחר רחב של עוגיות בטעמים, בצורות ובמרקמים שונים הן ממתק קטן שמפוצץ את הפה בטעמים עשירים.
  • כדורי שוקולד – כדורי שוקולד מגולגלים בעדינות ומצופים בקוקוס או בסוכריות היו מאז ומעולם קינוח מועדף על מבוגרים וילדים גם יחד, והם משתבצים כמו תכשיטים קטנים על גבי שולחן השוק שלכם.
  • גלידות – גלידות קרמיות ומרעננות במגוון טעמים הן תענוג מושלם לכל עונה.

שולחן שוק מתוקים כשר למהדרין

עבור מי שמקפידים על תקני כשרות מחמירים, מציאת מקור אמין עבור שולחן שוק קינוחים יכולה להיות מאתגרת במיוחד. קייטרינג ביג מאמא מבין את החששות הללו ומציע שולחן שוק כשר למהדרין, אשר מתהדר בקינוחי פרווה טעימים ומסוגננים. המשמעות היא שלא רק המרכיבים עומדים בתקן הכשרות הרשמי, אלא גם ההכנה והטיפול בקינוחים המענגים הללו עומדים במלואם בהנחיות הכשרות המחמירות ביותר.

לאילו סוגי אירועים מומלץ להזמין שולחן שוק קינוחים?

שולחן שוק קינוחים הוא תוספת רב תכליתית עבור מגוון רחב של אירועים, כולל:

  • חתונות – שולחן שוק יכול להיות הדובדבן שבראש היום המיוחד שלכם, והוא מציע סיום מתוק ובלתי נשכח לחגיגת האהבה של הזוג המאושר.
  • אירועים עסקיים – אירועים עסקיים לא חייבים בהכרח לשדר נימה כה רצינית. אפשר להוסיף להם בקלות נימה מתוקה וקלילה באמצעות שולחן שוק קינוחים, שישמח את כלל העובדים והשותפים.
  • מסיבות יום הולדת – הוסיפו נופך מתקתק לחגיגות יום ההולדת שלכם ושל היקירים שלכם עם מגוון רחב של קינוחים שילוו את עוגת היום הולדת.
  • מפגשים משפחתיים – צרו זיכרונות מתוקים עם אנשים אהובים במהלך מפגשים משפחתיים באמצעות שולחן שוק מתוק במיוחד.

שולחן שוק קינוחים - מחירים

מחירו של שולחן שוק קינוחים עשוי להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו מספר האורחים באירוע, מגוון הקינוחים הנדרש ויתר ההתאמות האישיות שאתם מעוניינים בהן, כמו דגש על צבעים מסוימים או קישוטים מסוג מסוים. מחירו של שולחן שוק קינוחים סטנדרטי יחל ב-2,000 ₪. קייטרינג ביג מאמא מציע מגוון של חבילות המותאמות לתקציבים שונים, במטרה ברורה להבטיח שתוכלו לספק לאורחים שלכם חוויה מתוקה בלתי נשכחת מבלי לרוקן את הכיס.

שולחן שוק "ביג מאמא" - כל היתרונות

לפני כשני עשורים הקימו עדנה ושמעון זקן את קייטרינג ביג מאמא. אהבתה של עדנה לבישול והתשוקה שלה לחלוק את מיטב יצירותיה הקולינריות עם אחרים הם אלו שהביאו להקמתו של קייטרינג ביג מאמא.

עבור כל מי שמעוניין בשולחן שוק מתוקים מרהיב למראה עבור האירוע המיוחד שלו, אין ספק כי קייטרינג ביג מאמא הוא הבחירה המושלמת בשל שפע היתרונות שהוא מתגאה בהם זה שני עשורים –

  • מעל 23 שנות ניסיון – עם יותר משני עשורים של ניסיון עשיר, אתם יכול לסמוך על המקצועיות והמומחיות של קייטרינג ביג מאמא בכל הנוגע לאירוח האירוע שלכם.
  • מרכיבים טריים ואיכותיים – כל מנה מבית היוצר של קייטרינג ביג מאמא עשויה עם מרכיבים טריים ואיכותיים על מנת להבטיח חוויה קולינרית מענגת.
  • תפריט מותאם אישית – ביג מאמא מציעה תפריטים מותאמים אישית לאופי האירוע שלכם ולהעדפות האורחים שלכם.
  • מחירים נוחים ואטרקטיביים – בביג מאמא תוכלו למצוא מגוון חבילות קייטרינג המתאימות לכל תקציב.
  • כשרות למהדרין – קייטרינג ביג מאמא מקפיד על כשרות למהדרין, ומציע תפריט כשר עשיר ומקיף.
  • רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות קייטרינג ביג מאמא עומד בתקני הבריאות והבטיחות הרשמיים של משרד הבריאות.
  • אין ספור לקוחות מרוצים – ביג מאמא מתגאה באין ספור לקוחות מרוצים, אשר המלצותיהם המשבחות משקפת את שביעות הרצון האין סופית שלהם.
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן