קייטרינג לשבת חתן בירושלים
קייטרינג לשבת חתן בירושלים ,ביג מאמא

אחד האתגרים המרכזיים שעמם מתמודדים מתכנני חתונות ומתכנני אירועים בשישי בערב הוא אספקת אוכל לשבת חתן. לא תמיד יש מספיק זמן לספק ארוחה ראויה ובגלל זה חשוב לדאוג שיהיה להם ארוחה טעימה ומוכנה להגיש.

אחד הפתרונות שהציעו מתכנני אירועים הוא להזמין שירותי קייטרינג לשבת חתן בירושלים.

השבת היא זמן למנוחה ורגיעה, אבל היא יכולה להיות גם תקופה של לחץ. מה עושים אם מארחים את שבת החתן בירושלים?

הנה כמה דרכים להפוך את אירוח שבת החתן בירושלים להרבה יותר קל:

-תכננו את התפריט שלכם מבעוד מועד. במהלך בניית התפריט, קחו בחשבון העדפות ודרישות אישיות. דוגמאות להעדפות שיש לקחת בחשבון הן כשרות, האם הארוחה חלבית או בשרית, כמות אורחים צמחוניים וטבעונים, והאם מתוכננים להגיע אורחים בעלי אלרגיות או רגישויות למאכלים מסויימים.

-הכינו דברים כמו סלטים, מרקים ושאר מאכלים שאפשר להכין מראש.

-הכינו מנות שיכולות להשתמש באותה מחבת או סיר באותו זמן (למשל מרק לארוחת ערב, פסטה לצהריים).

-שקול לשכור חברת קייטרינג שיטפלו בבישול לאורך כל השבת. זה עשוי להיות שווה את זה אם אתה מארח אורחים רבים במהלך השבת.

הנקודה האחרונה היא חשובה מאוד, משום שבמידה ומארגני האירוע בוחרים להעסיק חברת קייטרינג, שירותי הקייטרינג יכולים לספר ולדאוג לכל הצרכים והרצונות.

באירוע בו מקבלים שירות מחברת קייטרינג, יש לוודא שהקייטרינג הנבחר יודע להתאים את עצמו למקום הרצוי. אומנם אם בוחרים באולם או בגן אירועים רגיל אין זה משנה, אך אם האירוע עומד להתרחש בחוף הים, בחורש טבעי, או פשוט בבית שלכם, הרי שאז נדרש לוודא שהקייטרינג יודע להתמודד עם "תנאי שטח". לשם כך תבררו עם איזה ציוד הקייטרינג מגיע, כיצד הוא מתחבר לחשמל, אלו הכנות הוא מבצע מראש, האם הוא יודע לדאוג למגוון אלמנטים משלימים (כגון שולחנות ועריכה) וכדומה. כמו כן, יש לוודא האם הקייטרינג מתמחה בסוג התפריט הרצוי ויש לוודא האם הקייטרינג יודע להעניק שירות מתאים לכמות המוזמנים שעומדת על הפרק.

לאחר שמארגני האירוע יודעים מה הם מחפשים מבחינה מיקום, כמות אורחים מגבלות מזון ותפריט, מתחילים לחפש המלצות על חברות קייטרינג איכותית ומומלצות. בנקודה זו יש לזכור שניסיון בהחלט חשוב, אך רזומה מנצח בגדול. אי לכך רצוי להתחיל לשאול, ולא רק חברים ובני משפחה, אלא גם קבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות. היו בטוחים שלאנשים יש לא מעט המלצות, על כן תנסו להגדיר במדויק מה מחפשים, ולאחר מכן תחפשו מספר המלצות שחוזרות על עצמן. לאחר שלב זה תעברו לבדיקה יותר מעמיקה. היכנסו לאתר של הקייטרינג ואם נראה מבטיח, תיצרו קשר. בנקודה זו יש לוודא מספר פרמטרים בסיסיים, ואם הכול נשמע מבטיח, רצוי לדבר עם 3 לקוחות קודמים. את הלקוחות הקודמים תתשאלו לגבי מקצועיות, טריות האוכל, איכות, כמויות, גמישות ויחס אישי. אם כבר ציינו יחס אישי, נחדד שבהחלט חשוב לבחון מהו היחס של חברת הקייטרינג כבר מהשיחה הראשונה, וזאת כי אינטראקציה פתוחה, נעימה ומזמינה בהחלט נדרשת.

בירושלים פועלות מספר חברות קייטרינג הנותנות מענה ספציפי לצרכי שבת החתן. קייטרינג לשבת חתן כולל לרוב מגוון מאכלים מאלו העשויים מבשר ועד לאלו העשויים מדגים.

העלות הממוצעת של קייטרינג שבת לאורח בירושלים היא 35-65$. זה יכול לנוע בין $40 ל-$65 לארוחת צהריים ביום חול ועד $150 לאירוע ביום שבת.

בתי מלון רבים בירושלים מציעים שירותי קייטרינג לשבת. מסעדות אלו מגיעות למלון ומכינות את הארוחה כך שתוכלו להתמקד באורחים שלכם. את האוכל מכינים לרוב במטבח ייעודי, הנבדק על ידי הרבנות הראשית לישראל.

אהבתם? שתפו!
למאמרים נוספים
דילוג לתוכן