קייטרינג כשר למהדרין - באישור משרד הבריאות

ההקפדה על סטנדרט כשרות גבוה
חשובה לנו!

קייטרינג כשר למהדרין
בעלי רישיון יצרן - אישור משרד הבריאות
כשרות הרב מחפוד ידועה כקפדנית וכבעלת סטנדרט כשרות ואיכות גבוהה.
ירקות גוש קטיף, כל הירקות עלים מהשגחת גוש קטיף כשר למהדרין
צוות טבחים וצוות הניקיון העומדים בתקני משרד הבריאות, ועוברים הכשרות תכופות.
מומלצי עמותת "כושרות"
קייטרינג כשר למהדרין_בצ''ד יורה דעת

תעודת כשרות - בד"ץ "יורה דעת"

קייטרינג כשר למהדרין_מטה בנימין

תעודת כשרות של רבנות מהדרין
"מטה בנימין"

רישיון יצרן - משרד הבריאות

בעלי רישיון יצרן - אישור משרד הבריאות

תפריט קייטרינג כשר למהדרין

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 65 ₪ (1 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (5 ₪)

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

בשרי

צמחוני/טבעוני

מנה ראשונה מן הים 25 שקלים (1 לבחירה)

מנה עיקרית 55 ₪ (1 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

סלטים (8 לבחירה)

מנה אחרונה (5 ₪)

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?
מה השעה הנוחה למשלוח?

 

קייטרינג כשר למהדרין

קייטרינג כשר למהדרין

הקייטרינג של ביג מאמא משנה את כללי המשחק ומציע קייטרינג כשר למהדרין ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על סטנדרטים של איכות והיגיינה בלתי מתפשרים בכדי להבטיח לכם מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

סיפורו של קייטרינג ביג מאמא

הקייטרינג של ביג מאמא החל משני אנשים בעלי חזון – שמעון ועדנה זקן. עדנה הייתה ידועה בזכות בישוליה, ושמה יצא לרחוק כאשר עוד ועוד אנשים ביקשו לטעום אף הם ממעשי ידיה. עם הזמן החלו הזוג להרחיב את מעגל הבישולים שלהם, וכך נוסד קייטרינג ביג מאמא – קייטרינג כשר למהדרין המציע מנות טעימות ומזינות למגוון מוסדות ואירועים מיוחדים. ביג מאמא פועל מעל ל-20 שנה, ובמשך השנים התקדמנו והתפתחנו ליצירת קייטרינג מהדרין מושלם בעל מנות מגוונות וטעימות.

קייטרינג כשר למהדרין
אוכל מוכן לפסח

קייטרינג כשר למהדרין מותאם אישית

אנחנו בביג מאמא מקפידים להציע ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות, בכדי להתאים לצרכים שלכם בצורה מושלמת. אצלנו תוכלו למצוא אוכל מגוון המתאים לאירועים שונים, כך שהאוכל יהלום את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. ניתן למצוא אצלנו מנות לחתונות, בר מצוות, חינות, ארוחות צהרים גדולות, מנות לבתי ספר, גנים, מוסדות ועוד מגוון רחב של מנות למסיבות ואירועים. אם יש לכם בקשות מיוחדות או שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נשמח להתאים את עצמנו לצרכים שלכם בצורה מלאה.

שולחן שוק - קייטרינג מהדרין

הטרנד החדש באירועים ובחגיגות הוא להגיש את האוכל כשולחן שוק, כך שכל האוכל פרוס בצורה מרהיבה על שולחן מרכזי, וכל אורח לוקח את המנה שלו בצורה עצמאית. אנחנו בביג מאמא לקחנו את הקונספט הזה צעד אחד קדימה, כך שאנו מציעים שולחן שוק מעוצב עם מאכלים אשר הותאמו במיוחד לצורת הגשה זו, כך שהאוכל ניתן לאכילה בצורה נוחה ללא צורך בסכו"ם או בישיבה ליד שולחן. מנות אלה קרויות "פינגר פוד", כך שהאורחים נהנים מנוחות מרבית, ומאוכל ברמת כשרות מהדרין.

קייטרינג מהדרין

ביג מאמא קייטרינג כשר למהדרין ללא פשרות

אנחנו בביג מאמא מבינים את הקושי של אנשים המקפידים על רמת כשרות גבוהה, המתקשים למצוא קייטרינג כשר למהדרין איכותי וטעים. בביג מאמא לקחנו על עצמנו משימה זו, ואנו מציעים קייטרינג ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר תוך הקפדה על סטנדרט של כשרות מהדרין – כל הירקות שלנו כשרים למהדרין מירקות גוש קטיף, וכל המוצרים ברמת כשרות למהדרין של הרב מחפוד הקייטרינג שלנו מוגדר כקייטרינג כשר למהדרין המקפיד על קלה כבחמורה, ולא לחינם נכנסנו לקבוצה האיכותית של מומלצי "כושרות".

קייטרינג מהדרין מושלם בניחוח ביתי

ביג מאמא נוסד על אדני הבישולים הביתיים של שמעון ועדנה זקן, כך שבמידה רבה הוא משמר את האותנטיות והפשטות שבבישול הביתי, עם הוספת מגע יד שף המעניק נופך יוקרתי ואיכותי למנות. המנות שלנו מוגשות כחלק מארוחה שלמה הכוללת מנות פתיחה מגוונות של דגים או של מאפים לבחירתכם. לאחר מנות הפתיחה מוגשות המנות העיקריות יחד עם מגוון תוספות, ולאחר מכן מוגשת המנה האחרונה אשר חותמת את הארוחה ומשאירה אצל האורחים טעם של עוד. הארוחה מלווה במגוון עשיר של סלטים טעימים ואיכותיים, כך שהאורחים יוצאים בהרגשה שבעה וטובה עם ציפייה לאירוע הבא.

קייטרינג מהדרין
קייטרינג כשר למהדרין צמחוני

קייטרינג כשר למהדרין צמחוני

קהל הלקוחות הצמחוני שלנו הולך וגדל, ובביג מאמא מציעים שני מסלולי מנות כאשר האחד בשרי והאחד צמחוני. בדרך זו תוכלו לבחור בקייטרינג צמחוני עם מגוון מנות טעימות ומעניינות, או לחלופין מנות בשריות איכותיות. הדרך המומלצת היא להזמין מגוון של מנות בכדי לאפשר לאורחים לבחור את המנה המועדפת עליהם. ניתן להזמין אוכל צמחוני המתאים לשולחן שוק, כך שכל האורחים ייצאו שבעים ומרוצים בסוף האירוע. כמובן שניתן להזמין גם מנות טבעוניות במידת הצורך.

שולחן שוק – קייטרינג מהדרין לכל אירוע

בין אם מדובר באירוע של העבודה, בר מצווה, חתונה, יום גיבוש, אירוע משפחתי, יום הולדת או מסיבת רווקים – שולחן שוק עשוי להיות הדבר המושלם עבורכם! הגשת האוכל בצורה מעוצבת ומרהיבה במרכז החלל היא מעניינת ומיוחדת, ואין ספק שהאורחים יזכרו את האירוע במשך זמן רב. הבחירה בשולחן שוק מאפשרת להציג את האוכל בצורה נגישה לכלל האורחים, כך שכל אורח יכול לקחת את המנה המועדפת עליו בצורה פשוטה ומהירה. גם האכילה נעשית בצורה מהירה, ללא צורך בשולחנות או בחלל גדול.

שולחן שוק כשר למהדרין
קייטרינג כשר למהדרין באישור משרד הבריאות

קייטרינג באישור משרד הבריאות

משרד הבריאות מפקח על עסקי המזון בצורה הדוקה בכדי להבטיח שהאוכל המוגש יהיה ברמת היגיינה וניקיון גבוהים. אנחנו מתחברים לעקרונות אלה בצורה מלאה, ופועלים בסטנדרטים של ניקיון מוקפדים ובלתי מתפשרים. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, המבטיחים שהמנות שלנו יהיו טעימות ובריאות. אצלנו תמצאו קייטרינג כשר למהדרין אך לא פחות חשוב מכך – קייטרינג טעים, איכותי, מזין ובריא.

אצלנו הלקוחות במקום הראשון

אנחנו מבינים את החשיבות הגדולה שבהקפדה על נהלי משרד הבריאות, ואנו מקפידים מאד שצוות הטבחים ועובדי המטבח יפעלו על פי נהלי משרד הבריאות, בליווי של משגיחי הכשרות מטעם בד"ץ. ההקפדה המחמירה שלנו על הנהלים והתקנות מבטיחה שהמנות שיגיעו אליכם יהיו מחומרי גלם טריים ואיכותיים, והאוכל יהיה ברמה גבוהה.

קייטרינג מהדרין על פי נהלי משרד הבריאות

ביג מאמא מספקת מנות קייטרינג לאירועים ולמוסדות רבים. האחריות הגדולה המוטלת על כתפינו מביאה אותנו להקפיד על סטנדרטים של בריאות מחמירים, בכדי להבטיח את שלומם ובריאותם של כל הלקוחות שלנו, ללא יוצא מן הכלל. גנים ובתי ספר רבים מזמינים את המנות שלנו, ועל כן אנו מקפידים על נהלי משרד הבריאות בצורה מדויקת, המבטיחה את שלומם של הילדים הרבים הנהנים ממעשי ידינו. הקייטרינג מהדרין שלנו עומד בכל הנהלים ובכל התקנות, ואנו מחזיקים באישור יצרן של משרד הבריאות אותו ניתן לראות כאן.

קייטרינג כשר למהדרין
קייטרינג מהדרין

ביג מאמא - מבשלים מהלב

ביג מאמא מספקת קייטרינג מהדרין איכותי ובריא מעל ל-20 שנה, והניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להעניק לכם שפע של מנות איכותיות וטעימות. הביקורות הטובות שאנו מקבלים מהלקוחות שלנו מעודדים אותנו להמשיך ולפעול בכדי להעניק לכל אירוע אוכל איכותי וטעים. ביג מאמא שומר על רמת קייטרינג כשר למהדרין, כך שהוא מתאים גם לאנשים המקפידים על רמת הכשרות הגבוהה ביותר. בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח לעזור לכם ולתרום לכם מהניסיון הרב שצברנו במהלך השנים.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן