קייטרינג לבת מצווה כשר למהדרין

אם גם אתם הורים לילדה שמתקרבת ליום הולדתה ה-12, ורוצים לארגן לה בת מצווה מושקעת ושווה, הגעתם למקום הנכון. אחד הדברים החשובים ביותר בבת מצווה, ובאירועים בכלל, הינו האוכל. הוא מהווה חלק משמעותי מהאווירה עבור האורחים, ומהתחושה המושקעת והמפנקת עבורם.

אוכל טוב מאפשר לאורחים, וגם לכם בתור בעלי השמחה, ליהנות יותר מהאירוע. לכן, כאשר אנו מגיעים לבחירת קייטרינג לבת מצווה, מומלץ להשקיע בכך ולא לבחור בקייטרינג הראשון שעולה לכם לראש. אצלנו בביג מאמא, תוכלו ליהנות מאוכל איכותי וטעים במיוחד, שישדר לאורחים שלכם יוקרה והשקעה.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט קייטרינג לבת מצווה

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 55 ₪ (1 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (5 ₪)

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

בשרי

צמחוני/טבעוני

מנה ראשונה מן הים 25 שקלים (1 לבחירה)

מנה עיקרית 55 ₪ (1 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

סלטים (8 לבחירה)

מנה אחרונה (5 ₪)

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?
מה השעה הנוחה למשלוח?

 

קייטרינג לבת מצווה כשר למהדרין

אחד הדברים החשובים ביותר, כאשר בוחרים קייטרינג לבת מצווה, הוא השמירה על כשרות שמתאימה לאורחים שלכם. במקרים רבים, מוזמנים לאירוע אורחים ששומרים על כשרות ברמה מסוימת, ולכן מומלץ לבחור באופציה של קייטרינג לבת מצווה כשר למהדרין. קייטרינג כזה יאפשר לכם להעניק אוכל טעים ומפנק לכל האורחים שלכם, בכל רמות ההקפדה על כשרות.

ביג מאמא לא נופלים בפרמטר הזה, ומציעים כשרות מהודרת בהשגחת הרב מחפוד שליט"א, תעודת כשרות מהדרין מאת רבנות מטה בנימין ומומלצי "כושרות".
השילוב בין כל תעודות הכשרות מאפשר לכם ליהנות מרמת שמירת הכשרות הגבוהה ביותר, כאשר בכל שעות הפעילות של הקייטרינג נמצא בשטחו משגיח צמוד מטעם בד"צ "יורה דעה", ונשמרות ההקפדות של כל מעניקי תעודות הכשרות.

קייטרינג בשרי לבת מצווה - ביג מאמא

ביג מאמא הינו קייטרינג שנוסד לפני כעשרים שנה, על ידי עדנה ושמעון זקן. עדנה, שהייתה בשלנית ידועה עבור משפחתה והסובבים אותה לאורך שנים רבות, בחרה לפתוח את בישוליה לקהל הרחב, ולהציע את מטעמיה המיוחדים, הביתיים והטעימים עבור קייטרינג לאירועים. המקור הביתי והחם ממנו צמח הקייטרינג, מאפשר לאוכל שהוא מציע להיות טרי ומפנק, והיד האוהבת מורגשת בו מאוד, כך שבכל ביס תוכלו להרגיש את ההשקעה שהושקעה בכם, ממש כמו בבית. קייטרינג ביג מאמא מציע שירותי קייטרינג לבת מצווה, לאירועים משפחתיים, לחגים, לשבתות, ועוד.

תפריטי קייטרינג מגוונים לכל מטרה

בקייטרינג ביג מאמא תוכלו למצוא מגוון תפריטים שונים, שיכולים להתאים לכל אירוע מכל סוג שהוא. התפריטים הינם גמישים וניתן להתאים אותם לרצונותיו של כל לקוח ולקוח, על פי הסגנון הרצוי לאירוע שלו.

ישנם אירועים "קלאסיים", הכוללים אכילה מסודרת בישיבה סביב שולחנות. עבורם, מציע הקייטרינג מנות ביתיות, טעימות ומפנקות, המוגשות בצלחות, במספר מנות על פי דרישות הלקוח. אך ישנם גם אירועים קלילים יותר, אשר בהם הישיבה בארוחה היא לא חלק מהלו"ז של האירוע, אלא האוכל בו מוגש לאורך האירוע לצורך אכילה לא רשמית סביב שולחן, אלא אכילה קלילה על הדרך. 

עבור אירועים כאלו, פיתחה "ביג מאמא" מגוון תפריטים ייעודיים, בהם כל האוכל המוגש הינו אוכל שנוח לאכול בידיים, ללא צורך בישיבה מסודרת עם סכין ומזלג. כך, ניתן למצוא תפריט של שולחן שוק, הטרנד החם של האירועים בשנה האחרונה, בו מעמיסים שולחן בכל טוב המפוזר עליו, ללא צלחות, כך שכל אורח יכול לטעום ולקחת לעצמו ממה שירצה. בנוסף, ניתן למצוא תפריטי פינגר פוד, המתאימים ליצירה של בופה קליל.

מעבר לתפריטים המיוחדים, קייטרינג ביג מאמא מציע מגוון רחב של מנות, שיכולות לקלוע לטעמו של כל אורח ואורח. החל ממנות פתיחה קטנות ומפנקות, דרך מנות צמחוניות או טבעוניות, מנות עיקריות בשריות שוות, תוספות טעימות שמתאימות למנות העיקריות ומשדרגות אותן, וכמובן סלטים רבים- סלטים חיים, מטבלים וסלטים חמים.

קייטרינג לבת מצווה מחירים

מעבר להנאה מהאוכל, בעת בחירת קייטרינג לבת מצווה מחירים הינם פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. מחיר יקר אינו מבטיח בהכרח אוכל איכותי וטעים, וישנם עסקי קייטרינג רבים המציעים שירות מפנק ואיכותי, תמורת מחיר הוגן ונוח.

לנו בביג מאמא, חשוב לאפשר לכמה שיותר לקוחות, בכמה שיותר מסגרות תקציב, ליהנות מהאוכל האיכותי שלנו. לכן, אנו מציעים שירותי קייטרינג לבת מצווה במחירים אטרקטיביים, שיכולים להתאים לכל כיס. כל תפריט ניתן להתאים ולשנות כך שמחירו יהיה אטרקטיבי עבורכם.

חשוב להדגיש, כי השמירה על המחירים האטרקטיביים,  אינה פוגמת, כמובן, באיכות האוכל שאנו מגישים. האוכל שלנו נעשה מחומרי גלם טריים ואיכותיים, ומאמץ רב מושקע בהכנתו, ביד אוהבת ומנוסה. התוצאה היא אוכל ביתי איכותי, טעים ומפנק, שיגרום לכם ולאורחים שלכם באירוע, ללקק את האצבעות.

אז אם אתם מחפשים קייטרינג לבת מצווה כשר למהדרין טעים, איכותי ובמחירים שפויים – הכירו את ביג מאמא. עם ניסיון של מעל 20 שנה בשירותי הסעדה, תשוקה ורצון אמיתיים לבישול ולהכנת אוכל טעים ומפנק, וכמובן שירות לקוחות ברמה גבוהה שיאפשר לתקשורת עם העסק סביב האירוע להיות הכי קלה שאפשר, ביג מאמא מובילה את עולם הקייטרינג. לפרטים נוספים, צרו עימנו קשר.

קייטרינג לבת מצווה - שאלות ותשובות

אנו בקייטרינג "ביג מאמא" מאמינים שכל ילדה ראויה לחגוג את בת המצווה שלה בצורה מיוחדת ובלתי נשכחת. לכן, אנו מציעים שירותי הפקה מלאה לאירועי בת מצווה, הכוללים:

קייטרינג:

  • תפריט עשיר ומגוון, הכולל מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים.
  • התאמה אישית של התפריט לטעם ולרצונות שלכם.
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים בלבד.
  • צוות מקצועי ואדיב שידאג שהאוכל יוגש בצורה אלגנטית ומסבירת פנים.

דוכני מזון ושולחן שוק:

כדי להעצים את החוויה, גם לכם, גם לאורחים וגם לכלת המצווה, ניתן להוסיף דוכנים לאירוע. דוכני מזון הם הטרנד הכי חם השנים האחרונות:

  • דוכן המבורגרים
  • דוכן שניצלים בחלה מתוקה
  • דוכן נקניקיות
  • דוכן פופקורן
  • דוכן קינוחים

ועוד שלל סוגים שונים של דוכנים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

שירות:

  • השירות אצלנו הוא ללא פשרות.
  • צוות מלצרים אישי שלנו ידאג שהאורחים שלכם יקבלו את השירות הטוב ביותר.
  • אנו נעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך, החל משלב בחירת התפריט ועד לסיום האירוע.
  • אנו נעזור לכם לבחור את השירותים המתאימים ביותר עבורכם ועבור התקציב שלכם.

צרו קשר עוד היום ותיהנו מחוויה קולינרית יוצאת דופן!

תפריט קייטרינג לבת מצווה שלנו כולל מגוון רחב של מנות, המתאימות לכל טעם ולכל גיל.

בין המנות ניתן למצוא:

  • מנות ראשונות: פילה מושט בתבשיל מרוקאי פיקנטי, פילה מושט בליווי לימון ושקדים, פילה סול בליווי לימון ושקדים, פילה לברק בליווי לימון ושקדים, פילה סלומון בקראסט פיצוחים, פילה סלמון בפסטו.
  • מנות עיקריות: קציצות דגים של מאמא, עוף בשזיפים מקורמלים, עוף קלאסי בגריל, פרגית על האש, סטייק עוף בתנור, קבב מזרחי על האש, חזה עוף במילוי אורז ובשר, תבשיל גולש הונגרי, קציצות בקר ברוטב עגבניות, שיפודי עוף וירקות, אסאדו בבישול ארוך.
  • תוספות: אורז עם שקדים וצימוקים, אורז צהוב, אורז עם ירקות, אורז עם אטריות, אורז אשפלו, אורז מקלובה, אפונה עם ארטישוק וסלרי, שעועית ירוקה, במיאה בסגנון כורדי, ירקות אפויים בתנור.
  • סלטים: גזר מרוקאי טרי פיקנטי, גזר מרוקאי מבושל, חומוס ביתי עם גרגירי חומוס ושמן זית, טחינת הבית – טחינה לבנה בתוספת פטרוזיליה, חמוצי הבית – מסייר, מבחר חמוצים, חסה כפרית טריה בליווי עגבניות שרי פטריות ונבטים, סלט טבולה רענן עם עלי פטרוזיליה ונענע, סלט ירקות שוק ומעט סומק.
  • קינוחים: מיקס קינוחים, עוגת מוס שוקולד, בקלאווה, שטרודל תפוחים, מגש פירות העונה.

בנוסף אנו מגישים אוכל שמתאים במיוחד לילדים כדי שכל האורחים יוכלו ליהנות. גם הילדים וגם ההורים. האוכל מסודר באופן מרוכז בשולחן וכולל מיני בורגרים, שניצלונים, טורטיות, נקניקיות בלחמנייה, צ׳יפס, טבעות בצל וירקות חתוכים גס.

אנחנו מחזיקים בכשרות המחמירה ביותר!

הכשרות שלנו היא בחסות בד"ץ אנו מציעים לכם הקפדה יתרה על כללי הכשרות. המטבח שלנו מפוקח על ידי בד"ץ מוכר ומהימן בהשגחת הרב מחפוד שליט"א, רבנות מהדרין ״מטה בנימין״ ומומלצי עמותת "כושרות".

אנו יודעים כמה נושא הכשרות חשוב לחלק מהאורחים שלכם ולכן אנחנו דואגים לכל פרט ופרט בכשרות. ככה תוכלו לדעת שכל האורחים שלכם יכולים להיות רגועים וליהנות מארוחה טעימה וכשרה.

אנחנו יודעים שבזמן בחירת הקייטרינג, המחיר הוא פקטור חשוב ומכיוון שחשוב לנו לאפשר לכמה שיותר לקוחות ליהנות מהקייטרינג שלנו, המחירים אצלנו אטרקטיביים ומתאימים לכל כיס.

 מחיר קייטרינג לבת מצווה משתנה בהתאם לכמה גורמים, ביניהם:

  • כמות הסועדים.
  • התפריט שבחרתם.
  • שירותי ההפקה הנוספים שתרצו להזמין.

אנו מציעים הצעות מחיר אטרקטיביות ותחרותיות, תוך הקפדה על יחס אישי ומקצועי.

מומלץ ליצור קשר כמה שיותר זמן מראש, רצוי מספר חודשים לפני מועד האירוע.

זאת כדי להבטיח את זמינות התאריך, לבחור את התפריט המושלם עבורכם ולתכנן את האירוע בצורה יסודית.

חזון האיכות והשירות:

קייטרינג ביג מאמא שם לעצמו כמטרה לספק שירותי קייטרינג איכותיים ומקצועיים תוך מתן דגש על שירות אישי וחוויית אירוח בלתי נשכחת.

ניסיון רב:

אנו בעלי ניסיון רב שנים בהפקת אירועים מוצלחים, ביניהם אירועי בת מצווה, ימי הולדת, חתונות, אירועים עסקיים ועוד. צוות "ביג מאמא" מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך וידאגו שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

מקצועיות:

אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים וטריים בלבד, תוך הקפדה על טעמים עשירים וייחודיים. אנו מציעים מגוון רחב של מנות, המתאימות לכל טעם ולכל גיל.

שירות אישי:

אנו מעניקים יחס אישי ומקצועי לכל לקוח. אנו נעזור לכם לבחור את התפריט המושלם עבורכם ועבור האורחים שלכם, תוך התחשבות ברצונות, בצרכים ובתקציב שלכם.

מחירים אטרקטיביים:

אנו מציעים הצעות מחיר אטרקטיביות ותחרותיות, תוך הקפדה על יחס תמורה-מחיר מצוין ומבלי להתפשר על איכות האוכל.

צרו קשר עוד היום ונחזור אליכם בהקדם לתאם את כל הפרטים!

לקוחות מספרים עלינו

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן