קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים
קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים,ביג מאמא

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

ביג מאמא זה לא סתם קייטרינג – הם מציעים קייטרינג לשבת חתן תוכלו לקבל תפריטים ומחירים מותאמים אישית שיתאימו בצורה מושלמת לצרכי האירוע שלכם מבלי לוותר על איכות האוכל! הם יודעים לפנק את הלקוחות שלהם ולדאוג שכל אחד ירגיש ייחודי.

 יש לנו מגוון רחב של מנות טעימות המוכנות על ידי השפים שלנו, אך עשויות באהבה שרק אמא יכולה לספק. 

המרכיבים טריים ובריאים כדי לספק ללקוחותינו אוכל טוב באמת.  אנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות  יש לנו גם תעודת כשרות מהדרין  ומשגיח צמוד בכל משך הבישול.

לאיזה אירוע ניתן להזמין מקייטרינג ביג מאמא?

בין אם אתם מחפשים כנס, חגיגה בעבודה או שירות עיצוב חינה, נוכל למצוא את ההתאמה המושלמת לצרכים שלכם.

אם האירוע הוא כזה שיתקיים ללא שולחנות לשבת ואתם מעדיפים פינגר פוד נינוח, ביג מאמא יש תפריט פינגר פוד עבורכם!

 

תפריט פינגר פוד במחיר סביר תוכנן להיות מושלם עבור אירועים כמו אלה. זה מיועד לאכילה  בעמידה.

שולחנות השוק האופנתיים שלנו מגיעים עם מנות טעימות המוכנות בגדלים הנכונים ובהזמנה אישית.

אם אתם עורכים אירוע גדול הכולל שולחנות וכיסאות, אז אנו מציעים לעיין בתפריט המוביל שלנו לאירועים גדולים תפיט לאירועים. שם תוכלו לבחור את המנות הראשונות והמנות עיקריות המתאימות ביותר להעדפות הטעם שלכם.

מכאן תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מנות עיקריות.  יש לנו שפע של מבחר  מנות גם  צמחוניות וגם בשריות, סלטים וקינוחים.

אל תהססו להתקשר ולבחור מנה אישית

כבר למעלה מ-20 שנה שאנו מספקים מענה לצרכי שבת חינוך.

ביג מאמא עוסקת בתחום הקייטרינג כבר למעלה מ-20 שנה. אם אתם מחפשים קייטרינג וברצונכם להתפנק בסעודה מלכותית במהלך השבת או שפשוט אין לכם חשק לבשל, נוכל לספק אוכל טרי, כשר, חם ואיכותי ישירות לשולחן שלכם.

לל-Big Mama יש את הכישורים לפעול כעסק מזון – יש לנו תעודת משרד הבריאות ויכולים לספק גם תעודת כשרות. כל המפקחים מוסמכים מטעם משרד הבריאות לעמוד בסטנדרטים שנקבעו על ידם.

אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הקייטרינג של החתן שלנו או לגבי כל אחד מהשירותים הנוספים שאנו מציעים, אנא התקשר אלינו. אנחנו תמיד שמחים לעזור – יום או לילה. אל תהססו ליצור קשר!

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

להלן שלוש דרכים שבהן שירותי קייטרינג יכולים לעזור לכם לספק שירות קייטרינג עם מלצרים:

1) שירות קייטרינג מספק אווירה ולא רק אוכל למשפחת החתן. כך מבטיחים שאין מחסום תרבותי בין השירות לאורחים

2) שירותי קייטרינג מספקים אפשרויות מזון מתאימות תרבותית לכל האורחים, שאולי היו שונות באירועים אחרים של המשפחה. לכן הספק קייטרינג חייב להבטיח שאורחים מתרבויות אחרות לא ירגישו מודרים מהחוויה.

3) אם יש דרישת דת, היינו יש דתיים\חרדיים בקהל שירותי הסעדה יכולים להבטיח את מילויה על ידי הגשת אוכל כשר למהדרין

 

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים הוא שירות מיוחד לשבת חתן. זה משמש בדרך כלל במצבים שבהם במקום אין מספיק צוות שעובד ביום. הקייטרינג יספק צוות לעריכת שולחנות, הגשת אוכל, פינוי צלחות וביצוע משימות כלליות שאינן נחשבות בדרך כלל כחלק מהקייטרינג.

 

הקייטרינגים הם עמוד השדרה של תעשיית הקייטרינג. כשזה מגיע לקייטרינג לחתונות, הם מהווים את אחד המרכיבים החשובים ביותר. בין אם אתם מחפשים מישהו שיכול לשרת חתן לשבת עם מלצרים או נשפים, תצטרכו למצוא קייטרינג שמכיר את השירות.

קייטרינג לעומת משאית אוכל לחתונות

קייטרינג נייד הופך פופולרי יותר בשנים האחרונות, כי לא כולם רוצים אוכל מסורתי לחתונה. טרנד הקייטרינג בחתונות השתנה באופן דרסטי בשנים האחרונות. יש הרבה סיבות טובות לכך שאנשים מחליטים על קייטרינג נייד עבור קבלת הפנים לחתונה שלהם, אבל יש גם כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזה סוג של שירות אוכל יתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

קייטרינג לשבת חתן כשר עם מלצרים הוא עבודה קשה שעבורה צריך להיות בעל כישורים גדולים בבישול. יש כמה הערכות גסות, אבל מספר המלצרים הנדרש במסעדות שונות תלוי בסוג המטבח המוגש שם.

מסעדה טיפוסית עשויה להזדקק לפחות ל-4 מלצרים להגשת אוכל ועוד 3-5 מלצרים כדי לנקות כלים ולבשל אוכל.

ייתכן שתצטרך לשכור מלצרים לאירועים כמו חתונות, מסיבות ואירועים אחרים. עם זאת, עם ההתקדמות הטכנולוגית, כעת תוכלו לשכור מלצרים שיספקו את האורחים שלכם בהתאם לצרכיהם.

שכור מלצרים ומלצריות מקצועיים, ברמנים ושירותי קייטרינג לחתונה או לאירוע אחר שלך.

קייטרינג לחתונה עם מלצרים מיועד לאנשים שרוצים לחגוג את חתונתם כיד המלך. אנו מבינים שאתה רוצה שהאורחים שלך יוכלו ליהנות מהאוכל והשירות הטובים ביותר בזמן שהם חוגגים איתך

הזמנו עכשיו קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין עם מלצירם

אהבתם? שתפו!
למאמרים נוספים
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן