שולחן שוק לחינה

חגיגת החינה היא מסורת צבעונית במיוחד המסמלת את פתיחתם של אירועי החתונה. במסגרת החינה חוגגים בני הזוג את סיום חיי הרווקות והכניסה לנישואין עם מגוון רחב של הפעלות, ריקודים, וכמובן – אוכל. שולחן השוק מככב בחגיגת החינה, ומוסיף לה טעם, ריח, ואווירה ייחודית. ואכן, שולחן שוק לחינה הוא טרנד חדש יחסית בתחום האירועים, אך הוא כבר צבר תאוצה רבה והפך לבחירה פופולרית עבור זוגות רבים שמתכננים את אירוע החינה שלהם.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט שולחן שוק לחינה כשר למהדרין


מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

שולחן שוק לחינה - קייטרינג ביג מאמא

שולחן השוק של ביג מאמא מאפשר לאורחים שלכם לאכול מה שהם רוצים, באיזו כמות שהם רוצים ומתי שהם רוצים. לרוב, ממוקם שולחן האוכל באזור נגיש ומרכזי, כך שהאורחים באירוע יכולים לעשות סיבוב בכל עת ולבחור מאילו מאכלים הם מעוניינים ליהנות לאורך כל האירוע.

בקייטרינג ביג מאמא אנו עושים הכל על מנת להציע מבחר רחב של מאכלים המתאימים לכל הסגנונות ולכל הגילאים, תוך הקניית תחושה של שפע עבור האורחים שלכם, שיוכלו ליהנות מאוכל טעים שהם פשוט לא ירצו להפסיק לאכול.

מה כולל שולחן שוק לחינה?

שולחן שוק לחינה של ביג מאמא קייטרינג כולל מגוון רחב במיוחד של מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות:

עם המנות הבשריות שאנו מציעים ניתן למנות מיני בורגר אנטריקוט, עראיס – בשר עגל במיני פיתה, לחם בעג'ין עם צנוברים, נקניקיות מרגז, שניצלונים הום מייד, סיגרים מרוקאים, קובה עיראקית, טורטיה במילוי עוף ושניצל בחלה

עם המנות הצמחוניות שלנו נמנות  טורטיות במילוי ירקות, פסטלים, פלטת חמוצים מסייר, צ'יפס, טבעות בצל ופוטטוס מטובל.

בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של סלטים הנכללים במחיר, ביניהם  סלט עגבניות שרי בפסטו, סלט כרוב לבן יפני, מטבוחה וסלט פסטה.

לבסוף, כל שולחן שוק כולל מגוון מטבלים איכותיים כמו חומוס גרגרים, טחינה מתובלת, חמוצי הבית – מסייר, מלפפון חמוץ ומבחר זיתים סורים/ זיתי קלמטה/ זיתי שיפקה. התפריט ניתן להתאמה אישית בהתאם לצרכי הלקוח.

עיצוב שולחן שוק לחינה

אז מה הופך שולחן שוק לחינה לכל כך מיוחד?

  • שפע ומגוון: שולחנות שוק ידועים בכך שהם עמוסים בכל טוב, וכוללים מגוון רחב של מנות קטנות וגדולות, בשריות, צמחוניות וטבעוניות. כך כל אורח יכול למצוא משהו לטעמו, והאווירה סביב השולחן הופכת לחגיגית וצבעונית במיוחד – מושלם לחינה!
  • קלילות ונוחות: שולחן שוק פוטר את הזוגות מהצורך להתעסק בהגשת המנות לאורחים, ומהווה פתרון נוח וקל לניהול האירוע.
  • אווירה אותנטית: שולחן שוק מעניק לאירוע החינה מראה אותנטי ומיוחד, ומשדר אווירה של שוק תוסס ומלא חיים.
  • התאמה אישית: אנו בביג מאמא מאפשרים ללקוחות להתאים את שולחן השוק לסגנון האישי שלהם, תוך התחשבות בשיקולי התקציב שלהם, ולבחור את המנות בהתאם להעדפות האישיות של הזוג ושל האורחים.

הכשרות שלנו

ביג מאמא קייטרינג גאה להציע שירותי קייטרינג בשרי כשר למהדרין, בהשגחת הרב מחפוד. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם כשרים ואיכותיים ביותר, על נהלי עבודה קפדניים ועל סטנדרטים גבוהים של כשרות, על מנת להבטיח לכם אירוע שהוא גם טעים וגם כשר.

אנו מודעים לחשיבות הכשרות עבור רבים מלקוחותינו, ומאפשרים להם ליהנות מארוחה טעימה ומזינה תוך ידיעה ברורה שהיא עומדת בכל דרישות הכשרות. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהתפריט העשיר שלנו ומהשירות המקצועי שאנו מעניקים, וליהנות מחווית קייטרינג ייחודית המשלבת טעמים ביתיים עם כשרות מהודרת.

כמה עולה שולחן שוק לחינה?

עלותו של שולחן שוק בשרי כשר למהדרין עומדת על החל מ- 80 ₪ לסועד ללא עריכה או 100 ₪ לסועד כולל עריכה. ראוי להדגיש כי כלל המנות והסלטים המופיעים בתפריט כלולים במחיר זה! העלות המינימלית להזמנה עומדת על 2,500 ₪ כולל מע"מ.

מדוע להזמין שולחן שוק לחינה מקייטרינג ביג מאמא?

חגיגת חינה היא אירוע מיוחד ומרגש, כך שחשוב לבחור בשירות קייטרינג שיספק לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. ביג מאמא קייטרינג מציעה מגוון רחב של יתרונות שהופכים את שולחן השוק שלנו לשירות חובה לכל אירוע:

  • שילוב בין אוכל ביתי לבין קולינריה איכותית: אנו ידועים במנות המיוחדות שלנו, המשלבות טעמים ים תיכוניים אותנטיים עם אוכל ביתי מנחם. שולחן השוק שלנו עמוס במגוון מנות קטנות צבעוניות וטעימות, שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
  • הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות וחומרי גלם טריים: אנו מאמינים שאוכל טוב מתחיל בחומרי גלם איכותיים וטריים. לכן, אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה ורוכשים חומרי גלם מהאיכות הגבוהה ביותר.
  • שירות מקצועי: הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יעשה הכל כדי להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה החלקה ביותר. אנו נעזור לכם לתכנן את התפריט ונדאג עבורכם לכל הפרטים הקטנים.
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן