השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים קטנים

ישנם שני סוגי אירועים עיקריים, הסוג הראשון הוא אירועים של הכל כלול – בו אתם משלמים סכום גלובלי לכמה ספקים והם דואגים להכל מא' עד ת'. הסוג השני הוא אירועים שאתם בונים בעצמכם – באירוע כזה אתם צריכים לדאוג שיהיה את כל הציוד הדרוש מכל הבחינות, בשביל זה אנחנו כאן. מעוניינים לשמוע על השכרת ציוד לאירועים? המאמר שלפניכם, הוא לגמרי עבורכם.

סוגי השכרת ציוד לאירועים

אירוע זה שם כולל להרבה סיטואציות, המצריכות סוגי ציוד שונים, ביניהם –

  •         אוכל – נדיר מאוד להגיע לאירוע שאין בו אוכל, לכן כמעט תמיד זקוקים לציוד הקשור באוכל. אנו מספקים עבורכם את כל הציוד הנדרש לקיום ארוחה מלאה ומרשימה. הציוד שלנו כולל כלי אכילה כמו צלחות, כוסות, מפיות וסכו"ם, מפות, כלי הגשה, שולחנות וכיסאות, פלטות, מעמדי בופה ועוד.
  •         ישיבה – למעט כיסאות לשולחנות אוכל, בעלי אירועים רבים מעוניינים באזורי ישיבה נוספים עבור האורחים שלהם כמו ספות רביצה, פופים נוחים, ספסלי ישיבה וכדומה. אנו כאן כדי לדאוג שלאורחים שלכם יהיה נוח, בעזרת מיטב האפשרויות.
  •         תאורה – סוג התאורה משפיע מאוד על אווירת האירוע. אנו מספקים תאורות לכל סיטואציה, התאורות כוללות מנורות בעוצמות משתנות, לדים ועוד. כך תוכלו להתאים את סגנון התאורה שתרצו לסגנון האירוע שלכם.
  •         מזג אוויר – אנשים מקיימים אירועים בכל מזג אוויר, לכן יש לבצע התאמות ציוד על פי מזג האוויר הצפוי. למשל, כשמדובר באירוע קיץ המתקיים במזג אוויר חם, אנו מספקים לכם מוצרי קירור שונים החל ממאווררים ועד צ'ילרים שיעשו לכם המון רוח. כמו כן, אנחנו יכולים להתקין עבורכם ציליות כך שהאורחים שלכם יוכלו לשבת בנעימים ולשכוח כמה חם תחת כיפת השמיים. לעומת זאת, כאשר מדובר באירוע חורף, בעזרת הציוד שלנו תוכלו להנות ממזג אוויר חמים גם בשיא החורף בעזרת מוצרי החימום שלנו. בנוסף, אנו מספקים עבורכם סגירת חורף כך שתוכלו להוסיף קירוי לכל אירוע שלכם.
  •         קישוטים – עם כל הכבוד לציוד הפרקטי הקלאסי, יש לדאוג לנראות המקום. אנו דואגים לכך שהאירוע שלכם יהיה מקושט ומושקע בהתאם לסוג האירוע בעזרת בלונים, שלטים ועוד.
  •         הגברה – כמעט בכל אירוע יש צורך בהגברה איכותית. לדוגמא ישנם אירועים שהחלק המרכזי בהם זה ריקודים ולכן צריך הגברה טובה עבור המוזיקה. דוגמאות נוספות הן ערב קריוקי, ערבי שירה בציבור, הרצאות ועוד. האירועים הם מגוונים וכמעט בכולם יש צורך בהגברה מסיבה כלשהי.

·         משחקים – בעיקר (אך לא רק) באירועים המיועדים לילדים יש צורך באטרקציות ומשחקים עבורם כמו לדוגמא מתנפחים, שולחנות משחק, מתחמי מולטימדיה ועוד.

השכרת ציוד לאירועים ביג מאמא

איך נדע לאיזה ציוד אנו זקוקים?

השכרת ציוד לאירועים זה עולם שלם, איך יודעים במה לבחור? לפני שמשכירים ציוד, מומלץ לבדוק כמה פרמטרים מרכזיים כדי שתשכירו את הציוד בצורה המדויקת לכם ביותר.

  •         מספר מוזמנים – יש הבדל בכמות וסוג הציוד במקרה בו מדובר באירוע קטן ואינטימי לעומת אירוע גדול.
  •         שעות האירוע – יש הבדל בציוד הנדרש אם אתם מתחילים אירוע ביום ומסיימים אותו לאחר החשכה או שמא אתם מתחילים אותו בשעות הבוקר ומתקפלים כבר בשעות הצהריים. למשל, התאורה רלוונטית מאוד וכן בסיטואציות מסוימות מזג האוויר יהיה שונה בשעות היום והלילה, ולכן יש להתארגן בהתאם.
  •         משך זמן האירוע – מדובר בפרמטר נוסף שחשוב לדעת לפני שאתם יוצרים קשר עם ספקים, בעיקר עבור הצעות מחיר.
  •         גילאי האורחים – חשוב מאוד לדעת איזה סוג אוכלוסייה אתם מזמינים. למשל ממדי הכיסאות יהיו שונים בין אם מדובר בפעוטות או מבוגרים. כמו כן ישנן התאמות שניתן להביא לכם לשטח האירוע, עבור ניידות של מבוגרים.

·         מיקום האירוע – מדובר בשני היבטים שונים. ראשית, היכן בארץ תרצו לקיים את האירוע (במרכז, בצפון או בדרום) – לעיתים זה חשוב עבור השכרת הציוד. שנית, שאלה חשובה שצריכה להישאל היא האם תרצו לערוך את האירוע – במקום סגור או פתוח? הציוד בהחלט משתנה בהתאם לכך.

ביג מאמא - השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

לסיכום כאן תמצאו מגוון עשיר של ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים מאוד נפוץ כיום, כיוון שאנשים רבים בוחרים להרכיב את האירוע שלהם בעצמם בדיוק על פי טעמם האישי. על מנת שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, חייב להיות בו כל הציוד הדרוש לשם כך. רפרטואר הציוד מאוד נרחב ואנו יכולים לדאוג לכם מא' ועד ת' – למשל ציוד סביב האוכל שלכם, הגברה לתוכנית האומנותית, תנאים סביבתיים, הושבה, הפעלות ועוד. כך, עם תכנון מתאים והשכרת ציוד נכונה האירוע שלכם יהיה מוצלח ויכלול בדיוק את מה שאתם צריכים – לא יותר ולא פחות.

השכרת ציוד לאירועים

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן