עיצוב שולחן שוק

בשנים האחרונות שולחן השוק נעשה פתרון פופולרי להסעדת אורחים בתחומי האירועים והאירוח. היתרונות הפרקטיים הרבים של שולחן שוק על פני אפשרויות מזון אחרות, כמו גם הויזואליות המרהיבה והשופעת שהוא מקרין הן אלו אשר מייצרות את הנסיקה הזו של שולחן השוק בתחום.

 

עיצוב שולחן שוק כשר למהדרין הוא מלאכה חשובה במיוחד, שכן חלק נכבד מהאפקט ששולחן השוק מייצר על הסועדים הוא הנראות החיצונית שלו. שולחן שוק עליו להקרין שפע, צבעוניות ומגוון, כך שכל אחד או אחת שיראו אותו ירגישו שיוכלו למצוא על גביו את המנה המתאימה להם.

תפריט שולחן שוק לחינה כשר למהדרין

מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

עקרונות מנחים כלליים עבור עיצוב שולחן שוק

שולחנות השוק הכשרים למהדרין מגיעים במגוון רחב של אפשרויות עיצוב והצגת המזון. עם זאת, ישנם מספר עקרונות מנחים שבאים לידי ביטוי בכל שולחן שוק מוצלח:

 

  • המאכלים מהם מורכבים שולחנות השוק בדרך כלל –שולחן השוק מייצר תחושה של חום וביתיות. את המאכלים המוצגים על גבי השולחן, עלינו להיות מסוגלים בדרך לאכול באמצעות הידיים. בנוסף, המאכלים יהיו מוכרחים לגעת זה בזה, כך שנצטרך לשמור על אחידות מסוימת בתחומי האוכל – לדוגמה, שולחן שוק מוצלח לא יורכב ממאכלים מלוחים הצמודים לעוגות קצפת, שכן הם בוודאות יגעו זה בזה וכך יורידו מאיכות המנה.

המאכלים הנפוצים לשימוש בשולחן שוק הם שניצלים בלחמנייה, המבורגרים, צ׳יפס, טבעות בצל, כדורי פלאפל וקובה, פיתות וחלות, מטבלים שונים ורבים אחרים. בנוסף, נהוג לעתים קרובות להניח איזשהו אלמנט עיצובי כגון זיקוקים או קרח יבש על מנת להעצים את האפקט התיאטרלי של שולחן השוק.

 

אופן פרישת המאכלים – אמנם סוגי האוכל המוצגים על גבי שולחן השוק יכולים להשתנות בהתאם לרצונות של מזמין השולחן, כל עיצובי השולחן יכללו פרישה צמודה ועמוסה של האוכל. כאשר אנחנו יוצרים רצף של מאכלים שצמודים זה לזה בצורה עמוסה, אנחנו מייצרים את תחושת השפע הפסיכולוגית ששולחן השוק מציע. באופן מנטלי, כאשר האורחים שלנו רואים ״ערימה״ של אוכל, ממנו הם מוזמנים לקחת מה שרק יחפצו בו, הם נעתרים לתחושת השפע והחום ששולחן השוק נותן

אופציות של עיצוב שולחן שוק

שולחן השוק הכשר למהדרין יהיה לרוב דוכן מיוחד או שולחן עץ, אשר עליהם נפרוש מפה, ועליה את האוכל. ככתוב לעיל, ישנם מגוון סגנונות לעיצוב שולחנות השוק:

  • שולחן שורות – עיצוב פופולרי במיוחד של שולחנות שוק הוא סידור של מגוון המאכלים השונים בשורות לפי סוגים. לעיצוב זה ערך מוסף אמנותי,שכן הויזואליות של שורות של מאכלים, מסודרות כל אחת בצבע שונה ומרקמים שונים הינה מרשימה במיוחד ומייצרת רצון לגשת לשולחן. עיצוב כזה של שולחן מתאים במיוחד עבור לקוחות שמעוניינים בסדר וארגון, ואורחים שיוכלו לבחור את המאכלים המתאימים להם באמצעות התלבטות מועטה.
  • מעגל חלות עם שניצלים – עיצוב נפוץ נוסף הוא הקמה של מעגל חלות (או חצאי חלות) עם שניצלים במרכז השולחן על מנת שיסבו את תשומת הלב של האורחים אליו. מסביב המעגל ובתוכו ניתן לפזר מאכלים נוספים, לרוב בתחומי התוספות – צ׳יפס, טבעות בצל, ירקות וכדו׳. עיצוב זה מציג את חלות השניצלים בתור המנה העיקרית וגולת הכותרת של השולחן, לה מוסיפים את התוספות מהם ניתן להנות ללא הגבלה.
  • קישוטים וכיתובים המורכבים ממאכלי השולחן – כשם שהאירוע לו אנו מזמינים את שולחן השוק הינו לרוב חשוב במיוחד, ניתן לבקש קישוטים ועיצובים שונים (דוגמת כיתוב ״יום הולדת שמח״ או ברכות לבר מצווה וכו׳) העשויים לחלוטין ממאכלים שונים המרכיבים את השולחן.

ביג מאמא הינה חברת קייטרינג בשרי אשר הוקמה לפני כ20 שנים על ידי עדנה ושמעון זקן. השאיפה העיקרית של החברה היא הסעדה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על חום וביתיות. עדנה ושמעון מרכיבים יחד עם הלקוח את התפריט המתאים ביותר לאירוע במיוחד שלו, והם מציעים קייטרינג למגוון אירועים כגון: אירועים פרטיים, קייטרינג לשבת ולחגים, קייטרינג למוסדות שונים וכו׳. לפרטים נוספים אודות ביג מאמא קייטרינג, לחצו כאן.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן