קייטרינג לשבת חתן בתל אביב
קייטרינג לשבת חתן בתל אביב,ביג מאמא

קייטרינג לשבת חתן בתל אביב

 

קייטרינג לשבת חתן בתל אביב כל מה שאתם רוצים לדעת.

נהוג לציין ולחגוג את השבת שלאחר החתונה על ידי שבת חתן. בשבת החתן ניתנת ההזדמנות למשפחה הכלה ולמשפחת החתן לערוך היכרות בצורה יותר מעמיקה, אך אירוע זה עלול להיות מעט מורכב. הדרך הנפוצה ביותר לחגוג את שבת החתן היא בארוחת שבת משותפת או במימון הקידוש בבית הכנסת.

 

הצעד הראשון הוא מציאת מיקום לאירוע. אירוח לשבת חתן בתל אביב יכול להפוך למאבק ולכן מומלץ להשכיר אולם אירוח. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לתכנן מראש ולקבל מושג מה אתם מחפשים ואיך אתם רוצים שהשבת תראה.

 

הזמנת קייטרינג לשבת חתן הפך לטרנד פופולרי מאוד. קיימות מספר אפשרויות שונות למתן שירות לשבת חתן. יש אנשים שמעדיפים לבשל את כל האוכל שלהם בעצמם בעוד שאחרים בוחרים לשכור את שירותיו של חברת קייטרינג מקצועי.

 

ישנן מספר סיבות עיקריות שאנשים יעדיפו להשתמש בשירותי קייטרינג.

 

קייטרינג לשבת חתן תל אביב

 

תקופת החתונה היא תקופה עמוסה מאוד בהתארגנויות והכנות לקראת החתונה, ולפעמים נוצר מצב שמארגני האירוע אינם מוצאים פנאי לארגן את שבת החתן המתקיימת בשבת במייד לאחר החתונה. את הצורך הנוצר ממצב זה, שירות קייטרינג יודע לספק.

 

רוב שירותי קייטרינג לא מספקים רק מזון, אלא גם מלצרים, תפאורה לאירוע, עריכת השולחנות ווידוא סדר וניקיון במהלך האירוע ואף לאחר סוף האירוע.

 

המלצרים הם חלק חשוב בחווית הקייטרינג משום שהם מוודאים שכל אורח מרוצה ושיש לו את מה שהוא רוצה. המלצרים שירותיים, מסבירי פנים ויכולים לדאוג לצרכים ולרצונות של מארגני האירוע כך שמשפחת השמחה יוכלו לנוח ולהינות מהשבת, מהאורחים ומהאוכל.

 

במידה ובחרתם להשכיר שירותי קייטרינג לשבת החתן, הצעד השני הוא למצוא קייטרינג שזמין ופנוי בתאריך של השבת שלאחר החתונה. לאחר מכן, תוכל לצמצם את החיפוש שלכם על ידי בחירת סגנון המטבח המועדף עליך. אם אתם מכירים מישהו שארגן אי פעם אירוע עם קייטרינג, בקשו ממנו את המלצתו.

 

כאשר עומדים לבחור קייטרינג, חשוב ביותר לשים בצד העדפות קולינריות אישיות, ובמקום זאת לבחון מה רוב האורחים עתידיים להעדיף. ראשית יש לבחון האם האורחים מחפשים מנות מסוגננות או מנות עממיות, מנות גדולות או מנות קטנות, מנות מיוחדות או מנות מוכרות. לאחר מכן יש לבחון האם הרוב הגדול יתחבר למנות בשריות, מנות חלביות, או בכלל למנות טבעוניות או צמחוניות. לאחר שתענו על שאלות אלה, תוכלו למקד בצורה הרבה יותר יעילה את הבחירה הרצויה.

 

דברים נוספים שנדרש לשקול הם דרישות או העדפות תזונתיות ספציפיות, כגון אלרגיות או רגישויות. יש לוודא שביכולת חברת הקייטינג להתאים את כמות ומגוון המנות לדרישות ולהעדפות האישיות.

 

בבחירת התפריט כדאי לוודא שהתפריט כולל אוכל מגוון. הדרך הטובה ביותר לוודא שהאוכל המוגש מגוון ושכל האורחים יהיו מסופקים היא להכווין את חברת הקייטרינג להגיש את האוכל בצורת בופה. בצורה זו, לכל אורח יד את האפשרות לקחת בעצמו את כל סוגי המזון המועדפים עליו, ואפילו להגיש לעצמו מנה שנייה ומנה שלישית.

 

המפתח לאוכל טוב הוא הארומה. הניחוח של חלה טרייה אפויה, עוף צלוי או הודו יכול לגרום לאנשים להינות בצורה המיטבית מהארוחה בשבת החתן.

 

לאחר בחירת מיקום, תפריט וחברת קייטרינג מועדפת, נדרשת רק בחינה מדוקדקת של החוזה. גם אם הכול מתנהל באופן חברי, יש לשמור על הפן המקצועי. תדרשו לקבל חוזה שמרחיב בקפידה על כל סעיף אפשרי, כולל מספר מנות, סוג שתייה, כמות מלצרים, עלות מנה רגילה לצד עלות של מנה נוספת וכדומה. כמו כן, תוודאו שקיים ביטוח שמכסה מגוון טעויות אנוש (אל תתפשרו על כך), ושקיים סעיף שנוגע לביטול האירוע ברגע האחרון.

אהבתם? שתפו!
למאמרים נוספים
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן