שולחן שוק מטוגנים

בשנים האחרונות שולחן שוק מטוגנים כשר למהדרין הפך לאטרקציה נפוצה ואטרקטיבית במיוחד בתחום האירועים הקטנים. מדובר בקונספט חדשני שבו האוכל פרוס כולו על שולחן גדול במרכז חלל האירוע. השולחן מלא בכל טוב ומעוצב בצורה מרשימה וייחודית בהתאם לרצון של בעלי האירוע. בעקבות העלייה בביקוש, חברות רבות החלו להציע שולחות שוק לאירועים כך שתמיד תוכלו למצוא את השולחן שמתאים במיוחד בשבילכם.

על מנת לבחור שולחן שוק מטוגנים שיתאים לאירוע שלכם חשוב לשקול את האפשרויות השונות ולבחור באפשרות שתתאים לסגנון האירוע, לטעם האורחים ולטעם של בעלי האירוע. מחיר השולחן נקבע לפי מספר פרמטרים שונים ובניהם: מספר האורחים, סוג האוכל, סוג האירוע, כשרות האוכל וכדומה.

תפריט שולחן שוק מטוגנים כשר למהדרין

מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

לאילו מאפיינים חשוב לשים לב כאשר בוחרים שולחן שוק מטוגנים:

הדבר החשוב ביותר הוא כמובן איכות וכשרות האוכל. על מנת לייצר חוויה מרגשת וטעימה, חשוב לבחור מקום המגיש אוכל איכותי וטעים במיוחד. כמו כן, אצלנו בקייטרינג ביג מאמא, השולחן שוק כשר למהדרין.
חשוב להתאים את סגנון האוכל לאופי האירוע. כך למשל אם אתם מארגנים אירוע לילדים עדיף לבחור שולחן שמתאים לצעירים יותר אך אם מדובר באירוע למבוגרים, סגנון האוכל יהיה לרוב יוקרתי, מוקפד ומורכב יותר.

חשוב לשים לב כי אתם בוחרים שולחן עם מאכלים שיהיו נגישים לאורחים. בשולחנות שוק, האורחים בוחרים ולוקחים את האוכל באופן עצמאי. משום כך, חשוב לדאוג כי לאורחים יהיה נוח להגיע למאכלים השונים וכך למעשה להנגיש את החוויה למספר רב של אנשים. כמו כן, קיימת חשיבות לסגנון המאכלים ולצורת ההגשה שלהם. כיוון שמדובר בהגשה עצמית, חשוב לבחור מאכלים המוגשים בצורה אישית. המזון צריך להתאים לאכילה בעמידה ולהיות מורכב מכמה ביסים בודדים שיעניקו חוויה קלילה ונעימה עבור האורחים.

היבט נוסף שיש לשים אליו לב הוא העיצוב והנראות של השולחן. שולחן שוק יימצא לרוב במרכז חלל האירוע. מדובר באטרקציה מיוחדת ואטרקטיבית במיוחד. חשוב שהשולחן יהיה מסודר, מאורגן ומזמין כך שהאורחים יוכלו להיחשף למאכלים השונים ובעלי האירוע יוכלו להרגיש רגועים ומרוצים מארגון האירוע.

אילו סגנונות של שולחן שוק מטוגנים אנו יכולים להציע:

שולחנות אוכל נבדלים זה מזה בסוג האוכל המוגש. אצלנו תוכלו למצוא מגון רחב של שולחנות שוק הנבדלים זה מזה בעיצוב השולחן, בסוג האוכל וכך גם במחיר השולחן. אנו מאפשרים מספר רב של אפשרויות כך שתמיד תוכלו למצוא שולחן שמתאים לכם גם מבחינת סגנון האוכל המוגש וגם מבחינת התקציב שקבעתם מראש.

אנו מתמחים בשולחנות שוק בשריים כשרים למהדרין, המציעים מספר רב של מנות כיפיות ומשביעות כמו המבורגרים, פרגיות, ערייס, שניצלים וכדומה. כמובן שכל שולחן מגיע עם תוספות וסלטים על מנת לייצר חווית אכילה כוללת ומלאה. אצלנו תוכלו למצוא גם מנות ייחודיות ובניהן סיגרים מרוקאיים, קובה עירקית וכן הלאה.

הקייטרינג שלנו מתמחה בארגון שולחנות שוק מושקעים וטעימים במיוחד המתאימים למגוון רחב של סגנונות בהתאם לסוג האורחים. שולחן שוק מטוגנים חייב להיות מרשים ויפה במיוחד אך חשוב לזכור שהאוכל עצמו הוא שיקבע את טיבה של החוויה. ביג מאמא היא חברת קייטרינג עם ניסיון רב בעולם באירועים. אצלנו תוכלו למצוא שולחנות שוק שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו לעולם.

חשוב לציין שחברת הקייטרינג שלנו מציעה אוכל כשר למהדרין תחת השגחה מקפידה של הרב מחפוד. משגיחי הכשרות נמצאים ומשגיחים לאורך כל התהליך כך שתוכלו להיות בטוחים בכשרות שאנו מציעים. אנו מבטיחים לכם חוויה מרעננת, מיוחדת וטעימה במיוחד. אם אתם רוצים לארגן אירוע הכולל שולחן שוק מטוגנים, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן