המלצות קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין
המלצות קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין,ביג מאמא

המלצות קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין

המלצות קייטרינג לשבת חתן יש לנו המון המלצות בלי סוף. כל ההמלצות אתם יכולים לראות כאן

בתאל פודרזו
קרא עוד
הכרתי את הקייטרינג כאשר הזמנתי סעודה לראש השנה . האוכל הגיע טרי חם ונפלא בטעמיו . אבי היקר נפטר לפי כשנה וכאשר הייתי צריכה להזמין קייטרינג לסעודת מצווה של ה12 חודשים לא הייתה לי התלבטות לגבי זה . היה לי ברור שאזמין שוב מקייטרינג ביג מאמא הנפלא . נדהמתי מהאנושיות האיכפתיות כאשר הובן שזהו אינה סעודת שמחה אלא סעודת אבל . הם ליוו אותי בכל הנצטרך והורידו ממני הרבה לחץ באירוע זה . ממליצה בחום לכל אחד אשר מעוניין להזמין קייטרינג לאירוע כי מעבר לאוכל הממש ממש טעים וטרי האנושיות היא מעל הכל תודה על הכל
Miriam Kordova‏
קרא עוד
רוצה להודות מאוד מאוד לעידו מ"קייטרינג ביג מאמא" על השירות המדהים והמהיר ומעל הכל האוכל הטעים והטרי והשפע. זה לא מובן מאליו וקשה למצוא איכות ושירות במקום אחד. מי שמחפש כאלה קריטריונים הגיע למקום הנכון:)!!!!!!!!!
Keren Zylberman‏
קרא עוד
שירות נעים, אדיב, מתחשב בצרכים יחודיים. אוכל טעים לשביעות רצונם וקיבתם של כל משתתפי האירוע 🙂
Keren Zylberman‏
קרא עוד
רוצה לשתף בחווית שירות אחת הטובות ביותר בתחום ההסעדה, ארגנתי כנס במשרד להנהלה שהוזמנו אליו כ 100 עובדים, הלחץ שלי היה רב בעיקר סביב האוכל. עידו הבעלים נתן מענה בכל שעה, הכוונה ושירות ברוחב לב, מעבר לכך קיבלתי המון קומפלימנטים על הטעם של האוכל, הרמה הגבוהה והשפע. מיותר לציין שהאוכל הגיע בזמן ארוז בקפידה ונקי… עידו היקר וצוות ביג מאמא תודה ענקית שעשיתם לי את הארוע הביקורות כולן היו מעל המצופה! אין עליכם !!!!!
הקודם
הבא

המלצות קייטרינג לשבת חתן

 

בשבת שלאחר החתונה, נהוג לערוך שבת חתן. בשבת החתן יש הזדמנות משפחה של הכלה ולהמשפחה של החתן לערוך היכרות מעמיקה יותר. הדרך הקלאסית לציין את שבת החתן היא הכנת ארוחות חגיגיות במיוחד והרמת קידוש בבית הכנסת.

 

משום שתזמון שבת החתן קוראת מיד לאחר החתונה, שבת החתן היא לרוב אירוע שנשכח מעט. רוב האנשים משקיעים את רוב המוחלט של זמנם בהתארגנויות לחתונה וזה גורם להם להשקיע פחות זמן ומאמץ בשבת החתן.

 

פתרון מצויין לבעיה זו היא הזמנת אוכל דרך חברת קייטרינג. שירותי קייטרינג לא רק מספקים אוכל ייחודי, אלא גם מביאים איתם מלצרים שמוודאים שכולם מרוצים, מסופקים ושהאולם נקי ומסודר. בנוסף לכך, לעיתים שירותי קייטרינג מספקים גם תפאורה.

 

לארגן אירוע זה לבצע בחירות ולקבל החלטות שוב ושוב ושוב, עד שאפשר להשתגע. ולמרות שיש כל כך הרבה, חשוב לעשות כל אחת בקפידה. המטרה היא לא להלחיץ, אבל בחירת הקייטרינג לאירוע שלכם היא אחת הבחירות המשמעותיות ביותר, והיא יכולה להכריע אם האורחים שלכם יצאו עם טעם טוב מהאירוע.

 

כאשר בוחרים את התפריט ואת אופי הארוחה בשבת החתן כדאי לקחת בחשבון שיש כמה סוגי אפשרויות לבחירה. מהפשוטות ביותר ועד לראוותניות ביותר, ניתן לבחור באפשרויות אלו על סמך טעם אישי ותקציב.

 

הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לרכז את מגבלות האוכל, במידה ויש. ההגבלות יכולות להיות שמירת כשרות, אוכל חלבי או אוכל בשרי, צימחונות או טבעונות ואלרגיות או רגישויות למיניהן. לאחר מיון ראשוני זה, ניתן להתחיל לבנות את תפריט האוכל.

 

האפשרות הפשוטה ביותר היא להזמין כריכים או סלטים מכל חנות כריכים או מכולת מקומית. אפשרות נוספת היא להכין בבית ממרח של מתאבנים כמו קציצות, כנפי עוף, קוביות גבינה, זיתים וקרקרים.

 

אם מתאפשר, ניתן אפילו לנסות להכין ארוחה ביתית עבור האורחים (דוגמאות לרעיונות לארוחת הערב הן לזניה או חזה עוף).

 

האפשרות האחרונה היא לשכור חברת קייטרינג לארוחת ערב. בדרך כלל, אפשרות זאת מאפשרת גיוון רחב יותר של סוגי המאכלים לארוחת השבת ומורידה מעומס שעבודה של אנשי השמחה.

 

במידה ומארגני שבת החתן מחליטים לקבל שירות קייטרינג, עליהם להחליט אם הם מעדיפים את הארוחת בצורת מזנון או בצורה הדומה למסעדה.

 

צורת המזנון היא לעיתים קרובות רעיון נהדר כי ניתן לארגן את המזנון בדרכים שונות ואנשים יכולים לשרת את עצמם ולקבל מנות נוספות על פי רצונם. מומלץ לכלול מגוון רחב של סוגי מזון בגודל מתאבן במזנון, כך שלאורחים יהיה משהו לנשנש בזמן שהם מדברים או מבקרים זה עם זה.

 

בחלק זה, נפרט מספר המלצות כדי למצוא את הקייטרינג הטוב ביותר לחתונות. טיפים אלו יעזרו לכם למצוא את הקייטרינג לשבת חתן שיספק את הצרכים שלכם.

 

  1. ודאו כי לקייטרינג יש מגוון עשיר של מנות מזון

 

החל מהשטרודל המזרח אירופי ועד לפלאן (קרם קרמל) הברצלונאי, החל מעוגות גבינה ועד מאכלים מלוחים! כאשר לקייטרינג שלכם מגוון עשיר של רכיבי מזון, זה יוליד מגוון רחב של תפריטים לבחירה. קייטרינג שעובד עם מספר תפריטים, ולא עם תפריט אחיד, בדרך כלל יעיד על ניסיון יתר, וזה כמובן בדיוק מה שתרצו: שפים מקצועיים ומנוסים שעושים מנות טעימות במיוחד.

 

 

 

  1. ודאו כי ישנה חשיבה מקורית ביצירת המנות

 

מאפי פסטרי צרפתיים משובחים, עוגות מיוחדות, קרמים טעימים ומומלצים – ודאו שהם נעשים בצורה מקורית, מוצגים בתמונות בצורות ובצבעים נדירים, ושוברים את השגרה של צורות המאכלים שאתם מכירים בדרך כלל. על פי רוב, ישנו קשר בלתי אמצעי בין המראה מיוחד והטוב של המנה לבין טעמה המשובח בהמשך!

 

  1. ודאו כי לקייטרינג יש ניסיון רב בהשתתפות באירועים

 

דאגה לצרכנים מבחינה לוגיסטית, דאגה לסועדים, הגשת המנות בזמן, דאגה לאי חוסרים בכל רגע באירוע, ועוד. קייטרינג מנוסה באמת גם לא יבקש מכם לדווח לו כמה צמחונים, טבעוניים, רגישים למוצרי חלב, וכד' יש באירוע שלכם. הוא יידע לזהות זאת בעצמו ולדאוג לסועדים למזון חלופי שיוקצב מראש.




אהבתם? שתפו!
למאמרים נוספים
דילוג לתוכן