שולחן שוק לילדים

בעולם האירועים קיימים המון קונספטים ואטרקציות בכדי להפוך את האירוע שלכם למעניין, חוויתי וחד פעמי. ביניהם, אחד הקונספטים שהפכו לפופולריים ומבוקשים מאוד בשנים האחרונות הוא שולחן שוק. שולחן שוק הוא לא רק מגוון וטעים, אלא הוא גם מייצר אווירה ייחודית וכיפית. אז מה זה בעצם שולחן שוק, איך הוא מתאים לילדים ואיפה אפשר למצוא שירות שמספק אותו?

אצלנו בקייטרינג ביג מאמא, השולחן שוק כשר למהדרין.

תפריט שולחן שוק לילדים כשר למהדרין


מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

כל מה שצריך לדעת על שולחן שוק

בניגוד לקייטרינג שמגיש אוכל לשולחן או קונספט של בופה בו אנשים עוברים בין דוכנים וממלאים את הצלחות שלהם, כשבוחרים בשולחן שוק כל האוכל שבחרתם למעשה פרוס על שולחן גדול בצורה מיוחדת ומעוצבת. אין קערות וצלחות מסודרות ומוקפדות, שלל האוכל המגוון מונח על השולחן כך שניתן לחוש בכל השפע.

בשולחן שוק יהיו משולבים סוגים שונים של מאכלים, וזאת בהתאם לתפריט שבחרתם מבעוד מועד. ניתן ללכת על קונספט שוק ירוק ולעשות שולחן על טהרת הירק, אפשר לעשות שולחן בשרי עם בשרים מסוגים שונים, לבחור בשולחן מטוגנים ועוד.

את האוכל האורחים יקחו ישירות מהשולחן אל הצלחות שלהם באמצעות סכו"ם ייעודי. לרוב עם שולחן שוק יבוא צוות שיידע למלא חוסרים על השולחן בעת צורך.

מה המחיר של שולחן שוק?

כל שולחן שוק כשר למהדרין יעלה אחרת, וזאת בהתאם לתפריט שבחרתם, כמות האוכל, מספר האורחים באירוע וכדומה.

אם האירוע שלכם קטן ודורש רק שולחן שוק אחד, המחיר כמובן יהיה נמוך יותר. אם יש לכם כמות גדולה של אורחים ויש מספר שולחנות שוק שאתם מעמידים- המחיר יוכפל בהתאם.

גם סוג האוכל שבחרתם שיוגש על שולחן השוק משפיע. אם בחרתם בשולחן בשרי לדוגמה הוא יעלה יותר משולחן צמחוני או פרווה מאחר וחומרי הגלם יקרים יותר. אם בחרתם להוסיף תוספות רבות כגון צ'יפס, בורקסים וכדומה- גם זה יעלה את המחיר.

דבר נוסף שמשפיע על המחיר של כל אלמנט בתחום האירועים הוא כמובן תאריך האירוע. יש תאריכים מבוקשים מאוד לאירועים, כגון ימי השיא שבקיץ או לקראת חג הפסח, שבהם כדי לשריין שולחן שוק איכותי תיאלצו לשלם סכום גבוה יותר. אבל אם אתם רוצים לחסוך- בחירה באירוע באמצע שבוע או בחודשי החורף יהיו בתקציב שלכם.

 

למה שולחן שוק מתאים לילדים?

בגלל האופי הטבעי של ילדים שאוהבים להתרוצץ ולקבל הכל מהר, קייטרינג או בופה שגרתיים עלולים להוציא להם את הרוח מהמפרשים. עם שולחן שוק לילדים האורחים ירוויחו חוויה שמתאימה להם- הם יכולים לקחת את האוכל ישר מהשולחן, הם יכולים להצטלם עם שולחן שוק לילדים והם יכולים למלא את הצלחת שלהם כמה שהם רק רוצים. ניתן גם להתאים שולחן שוק לילדים באמצעות בחירת האוכל- ילדים פחות מתחברים לאוכל גורמה, אבל בהחלט מתחברים לצ'יפס ושלל דברים מטוגנים. כך תוכלו להבטיח את זה שהילדים יאכלו וישבעו!

בנוסף, בזמן שילדים אוכלים הם נוטים ליצור בלאגן על השולחן בכל מקרה. ברגע שהשולחן עצמו מלא וגדוש באוכל, לא נשאר איפה לעשות בלאגן!

איפה אפשר להזמין שולחן שוק לילדים?

אם אתם מחפשים שולחן שוק לילדים כשר למהדרין לאירוע מתקרב, הגעתם למקום הנכון. ביג מאמא קייטרינג שמחים לבשל ולעצב שלכם את השולחן שיתאים בול לילד שלכם ולחברים שלו. אנו מייצרים אוכל מגוון וטעים כבר שנים רבות ואנחנו אף פעם לא שוכחים להוסיף את התבלין המיוחד והחשוב ביותר- אהבה. מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בשביל לשריין את השירותים שלנו לאירוע המתקרב שלכם!

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן